RBrambo Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Bilpakka som kommer på tirsdag... http://www.forzamotorsport.net/en-us/Jalopnik_Car_Pack/ Er da en par brukbare biler der... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Jepp der var det mye artig. Er det bare meg eller er Mazda Furai veeeldig lik Pagani Zonda sånn i utseende? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Stusset litt før jeg så Mazda logoen i fronten jeg også... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Usikker på den der altså, mye likt i spillet fra før... Blir vel til at jeg kjøper den. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 TT RS kom til pappa :D Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 TT RS kom til pappa :D Lurer på om ikke TT RS'en har to fedre, for den kommer til meg også kjenner jeg! Klar for å prøve Z4'en også jeg, spent på hvordan den er i forhold til mx5'en! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Noen som blir med å kjøre litt er iallefall på nå. Legg til ReprovedKarma, så kan vi ta en drift. Er ikke veldig god Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Lurer på om ikke TT RS'en har to fedre, for den kommer til meg også kjenner jeg!Klar for å prøve Z4'en også jeg, spent på hvordan den er i forhold til mx5'en! Hehe, håper de har tatt med 5'ern bare :) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Noen som har lastet ned den siste bilpakka enda? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Har dessvere ikke gjort det, men er det noen som vil bli med på litt driting nå? Må drifte litt før Fanatec kommer i posten! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 men er det noen som vil bli med på litt driting nå? Sorry, jeg dreit i dag tidlig. :hammer Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Drifting! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Drifting! Legg gjerne til meg (tmattack) Er på live etter kl 19.00 ca alle hverdager Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Legg til ReprovedKarma så kan vi ta en drift eller vanlig grip, men er ikke god. Har litt usikret nett som kan falle ut etter hvert. Er det noen her som kjører med ratt? Får selv Fanatec om noen dager. Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Noen som er med på party? Kjører fujimi kaido med rundt 100.000 - 150.000 poeng. Gamertag: Ban88one Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg