Andreaz88 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Noen som har brukt vegas som redigerings program før ? Problemet er at jeg får ikke sett filmene fra forza i redigerings programmet :S noen som vet ? Mvh Andreas Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Er det bare meg eller er My forza heeeeeeelt på trynet om dagen? Skal laste ned noen bilder, brukt en halvtime nå, har fremdeles ikke fått lastet ned noe. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 har sett folk som drifter ilag, også legger de ut replays på storefront .. men åssen lagrer man replayen når du spiller med venner da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 når alle har kjørt i mål så får man opp 2 valg: continue eller save replay, dette kommer ikke opp når man skrur av endkondisions... (eller hvordan det skrives) RBrambo: har ikke merket noe, var det idag det tok lang tid? Men har merket at det tar lang tid å loade hele siden og få opp den nedlastnings boksen Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Synes det går tregt jeg og.. Blant annet fra du trykker på download og til du faktisk får lasta det ned. kan hende det bare er IE som krangler og da men.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 åja, takk krepsen.. kjører du drifting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 drifter litt, så kan ikke si jeg er den beste... hehe kjører for det meste event list :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 hehe , kan lage til noen biler til deg visst du vil da? til drifting? vi kan nå snakkes litt på live, hva heter du der da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 har en ken block subaru, men skulle gjerne hatt litt mer svingradius? noen som vet hva jeg må stille på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 han heter det samme som nicket hans. krepsen80 ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Noen som har brukt vegas som redigerings program før ? Problemet er at jeg får ikke sett filmene fra forza i redigerings programmet :S noen som vet ? Mvh Andreas noen som vet ? Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 noen som vet ? Jeg må kjøre klippa gjennom Windows Media Encoder før jeg redigerer klippa. Turn10 har brukt no merkelige codecs trur jeg. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 har en ken block subaru, men skulle gjerne hatt litt mer svingradius? noen som vet hva jeg må stille på? heter det samme som her ja ;) har nok av biler å ta av så takker for tilbudet :) på en måte så er jeg ferdig med spillet... har vel bare det å forbedre meg igjen :) hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 (endret) feil tråd.... Endret Mars 31, 2010 av Jahny Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg må kjøre klippa gjennom Windows Media Encoder før jeg redigerer klippa. Turn10 har brukt no merkelige codecs trur jeg. okay :P hadde vært så mye lettere uten :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg