Krepsen80 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 fikser et kort klipp nå, så er ikke å få kontakt i på Live atm ;) hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 jeg og en kompis har laga en film, men vil gjerne redigere den , åssen gjør dere det? laster den opp på datan elns elr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 man laster ned et og et klipp fra forza siden og bruker et videoredigerings program for å sette det hele sammen, for så å laste det opp på f.eks youtube. Linken til den video'n blir lagt ut i media tråden :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 okey :D legg ut video noen ta dere da? sann at jeg får se? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Her 2.52 med drifting. det sier seg fort at det tar stygglang tid i og med at man må lagre replay, lage 30 sekunder klipp, lagre, laste opp på forzamotorsport.net, laste ned.. Gjennta til du er ferdig, klipp så hele sullamitten i sammen og få det på nett igjen.. http://s32.photobucket.com/albums/d10/95d77a22/?action=view¤t=drift2.flv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 her er noe man bør ta en titt på :) http://www.topgear.com/innovation/gallery/top-games/10.html Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Lurer på om jeg må gi stemmen min til oldefar, altså gran turismo fra 1998.. hmm. nei, det blir Forza 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 noen som skal sladde i dag ? Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Ja jeg. Starter nå! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Artig å kjøre i kveld, spesielt å kjøre i team på playground-greia :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Artig å kjøre i kveld, spesielt å kjøre i team på playground-greia :D Morro det vettu :) vi eide de på cat and mouse :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 mulig og melde seg inn i norwegian drift league? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Jeg mangler: Holden Jaguar Koenigsegg McLaren Opel Pagani Panoz Shelby Vauxhall For å få achivementen Connoisseu Noen som kunne hjulpet meg litt? :) Ble plutselig litt kort på penger her nå når jeg drev å handlet! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Noen som vet når ca bil pakka med Cosworth osv kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Skal være rundt sommertider det. Har sett videoer tidligere der det har vært biler fra den pakka så de er nok inne i siste testing og godkjenning nå. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg