Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ny VIP gift battle :D

http://forzamotorsport.net/en-us/VIP_Gift_Battle.aspx

siden den bilen som vinner kommer til å bli brukt til en Time Trial så valgte jeg Supra'n, sidene den kommer nok til å være den mest utfordrene til å bruke ;) og jeg har alt begge bilene :m'm:

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol xd vann jo nettopp over deg også so ej trur du ska ver still :)

lol, du vant over meg fordi han tapern din kræsja i meg hele tida å ødela poengsummen min, jeg leda over deg hele veien ned banen helt til slutten da.. dessuten vant teamet vårt :) ikke ditt..

btw.

hvem tror du du er?

Member of: Norwegian Drifting League

Gt Xbox live: Nigthawk12

Snakkas på banen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud spilte med furyton og noen andre idag, kicka meg fordi jeg var for god, noooooobs!

Hvis du lurer på hvorfor jeg kicka deg er poster og kommentarer som dette grunnen. Vi er en litt voksen gjeng med litt mellom øra og ikke minst høflighet og ydmykhet mot andre spillere.

Det faktumet at du vote to kick meg, før vi har spilt sammen og det faktum at du svingte inn foran meg på starten av heatet for å blokkere meg er også en god grunn til at jeg ikke ønsker å kaste bort tida mi på å spille med deg.

Og nei, det er ikke fordi du er FOR god. Det beste jeg vet når jeg drifter i Forza er å møte folk som er betydelig bedre enn meg. Da har jeg noen å studere og lære av. Også gjør det at jeg skjerper meg for å se om jeg kan holde tritt. Men FOR GOD spørs jo på hva da? Jeg øver en del på det jeg syns er morro, nemlig å kjøre dueller og spesiellt det å ligge bak og jakte på den som drifter foran. Jeg syns poeng og vanlig banedrifting er ganske kjedelig. Det er ikke no utfordring. Det er når man ligger bak, og må tilpasse kjørestilen sin etter en helt fremmed person i en helt annen bil det virkelig blir spennende å kjøre og ikke minst utfordrene! Så det er det JEG trener til å bli god på, og det er det jeg bygger bilene mine til å klare.

Det er jo en sånn legge til driftefolk tråd her inne så det burde være mulig og få fylt opp et rom eller to og få skrensa litt med Foruminger.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider