Pellick Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Tidenes minst interessante bilpakke. :S Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Tidenes minst interessante bilpakke. :S Kan ikke bli mer enig, blir vel til at jeg laster ned pakka for det men. Må jo ha alle bilene. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Er no i alle fall 1 bra bil med i pakka:) vauxhall insignia vxr:) Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 ny VIP gift battle :D http://forzamotorsport.net/en-us/VIP_Gift_Battle.aspx siden den bilen som vinner kommer til å bli brukt til en Time Trial så valgte jeg Supra'n, sidene den kommer nok til å være den mest utfordrene til å bruke ;) og jeg har alt begge bilene :m'm: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 kan jeg vinne en av bilene visst jeg voter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Krepsen? :)fotokonk imorra? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Er jo helt grei den pakka der, følger da med en del sladdebiler, men dessverre også en del nyere småbiler. Jek kommer til å kjøpe Holden, Ford, Mercedes, Insignia og kanskje Bentley... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Nei, den bilbakka var helt på tryne ass. Ble virkelig skuffa der ass. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend88 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 herregud spilte med furyton og noen andre idag, kicka meg fordi jeg var for god, noooooobs! LOOOOOL!!!!! det er dine ord! ;) godt selvtilliten til en liten 14åring er på plass der den skal være da :) Siter Member of: Norwegian Drifting League Gt Xbox live: Nigthawk12 Snakkas på banen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 lol xd vann jo nettopp over deg også so ej trur du ska ver still :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend88 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 lol xd vann jo nettopp over deg også so ej trur du ska ver still :) lol, du vant over meg fordi han tapern din kræsja i meg hele tida å ødela poengsummen min, jeg leda over deg hele veien ned banen helt til slutten da.. dessuten vant teamet vårt :) ikke ditt.. btw. hvem tror du du er? Siter Member of: Norwegian Drifting League Gt Xbox live: Nigthawk12 Snakkas på banen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 men for å være litt seriøs her da, så kan du mekke deg en RWD drifte bil. Så kan vi ta en orntlig battle. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 (endret) hallo? det er ikke min feil at jeg havner på lag med en som er noob og ikke kan og drifte. jeg hadde en skyline gtr r33 rwd drifte bil .. add meg på live nå ; lampe123 så kan vi ta en battle! Endret April 11, 2010 av driftking1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 herregud spilte med furyton og noen andre idag, kicka meg fordi jeg var for god, noooooobs! Hvis du lurer på hvorfor jeg kicka deg er poster og kommentarer som dette grunnen. Vi er en litt voksen gjeng med litt mellom øra og ikke minst høflighet og ydmykhet mot andre spillere. Det faktumet at du vote to kick meg, før vi har spilt sammen og det faktum at du svingte inn foran meg på starten av heatet for å blokkere meg er også en god grunn til at jeg ikke ønsker å kaste bort tida mi på å spille med deg. Og nei, det er ikke fordi du er FOR god. Det beste jeg vet når jeg drifter i Forza er å møte folk som er betydelig bedre enn meg. Da har jeg noen å studere og lære av. Også gjør det at jeg skjerper meg for å se om jeg kan holde tritt. Men FOR GOD spørs jo på hva da? Jeg øver en del på det jeg syns er morro, nemlig å kjøre dueller og spesiellt det å ligge bak og jakte på den som drifter foran. Jeg syns poeng og vanlig banedrifting er ganske kjedelig. Det er ikke no utfordring. Det er når man ligger bak, og må tilpasse kjørestilen sin etter en helt fremmed person i en helt annen bil det virkelig blir spennende å kjøre og ikke minst utfordrene! Så det er det JEG trener til å bli god på, og det er det jeg bygger bilene mine til å klare. Det er jo en sånn legge til driftefolk tråd her inne så det burde være mulig og få fylt opp et rom eller to og få skrensa litt med Foruminger. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Okey, jeg beklager veldig det i stad. jeg er lei for det, jeg lover og skjerpe meg og vere mer hyggelig. Håper dere kan adde meg på nytt, synes det er veldig kjekt og drifte ilag med dere egentli :) håper dere kan gi meg en sjangse til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg