Hoccy Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Helt enig med deg momo. Det er jo det å kjøre flere biler tett som er både moro og vanskelig. I drifting kjører vi som venner, ikke konkurrenter Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 ja, sant det :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Hoi hoi, her har det gått for seg idag. Må jo bare legge til att momo er vel en av dem beste av oss gutta til å både drifte å race. Og kanskje den beste til å justere seg etter den han driffter ilag med eller bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 ja, han er god. håper dere kan tilgi meg for at jeg har oppført meg dårlig .. håper noen vertfall vil drifte med meg, men skjønner om dere ikke vil, siden jeg har oppført meg dumt. men liven min er vertfall ; lampe123 visst du vil drifte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Jeg mangler:Holden Jaguar Koenigsegg McLaren Opel Pagani Panoz Shelby Vauxhall For å få achivementen Connoisseu Noen som kunne hjulpet meg litt? :) Ble plutselig litt kort på penger her nå når jeg drev å handlet! Ingen som vil være litt snill? Du/dere skal få igjen bila etterpå! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Skal ta en kikk i mårra Hansien. mvh Hoccy Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Lyst å kjøre noen? legg til FeverFishViking :) er med på både race og drift... glad i å kjøre mot noen med litt skills ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 DLC for April er ute.. løp og kjøp!! eller ikke... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Ingen som vil være litt snill? Du/dere skal få igjen bila etterpå! Har vært litt snill. Ga deg de jeg hadde, men vil gjerne ha de tilbake :m'm: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Er det samme hvilken bil det er ja, så lenge det er fra den fabrikannten?? Hva mangler du nå da?? Skal jeg kjøpe nåkken for de ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Er det samme hvilken bil det er ja, så lenge det er fra den fabrikannten??Hva mangler du nå da?? Skal jeg kjøpe nåkken for de ... Så lenge det er i fra fabrikanten ja er det samme hva slags modell det er! Hvilke jeg mangler nå må nesten urabus fortelle da jeg er i bergen nå og boxen står i vællærs! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Jeg mangler:McLaren Opel Pagani Panoz Shelby For å få achivementen Connoisseu Noen som kunne hjulpet meg litt? :) Ble plutselig litt kort på penger her nå når jeg drev å handlet! Dette mangler Hansien Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 jasså jasså. Skal jeg sjekke hva jeg gidder da :D Sia jeg er så snill å grei... Haha. Da skylder du meg en tjeneste da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 jasså jasså. Skal jeg sjekke hva jeg gidder da :D Sia jeg er så snill å grei... Haha. Da skylder du meg en tjeneste da Sålenge dette ikke involverer sexuelle aktiviteter så er det greit! :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Hehe:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg