-€mil- Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Er det der alle bilene som kommer? Eller er det 2 til, ble jo sagt at Wiesmann GT MF5 vil være med ut ifra et av spionbildene... Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Kommer to til ja, har bare ikke blitt offentliggjort enda. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 den nye bilpakken var virkelig trasi...stygge og kjipe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Gumpert er ordentlig bøllebil da. Hørt på lyden på lave revs? NAJS Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Wiessmann'en var og rimelig vill når du fikk oppgradert den helt! Er nok en finfint sladdebil :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 har lyst på pakka med cossie osv snart jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Den tror jeg alle venter på! SSC Ultimate Aero er det bare tull å kjøpe, får ikke oppgradert den noe på motorfronten, så blir ikkeno mer toppfart enn orginalt. jeg tjente da ihvertfall litt på min :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Som dere kanskje har fått med dere fikk jeg en viss Ferrari her om dagen. Har ikke noe lyst til å bare ha denne bilen i garasjen slik at den støver ned der. Har lyst på å bruke den litt også. Vi har nok av racing serier gående, så har ikke tanker om å lage en ny serie med denne type biler. Men hva med å kjøre noen race i ny og ned? Kjøre de i for eks. A600, uten slicks, og mest mulig originalt utseende ellers? Ikke noe forza kit eller annet carbon tull. Bare noen fine felger og kanskje en pen dekor, men ellers clean bil. De eldste bilene trenger jo å luftes innimellom de også Jeg og GTFIVE gjorde dette litt for en tid tilbake. Er tross alt morsomme biler å kjøre dette også. Så hva sier dere? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Skal nok få bygget en bil :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 BTCC biler fra midten av 80 tallet hadde vært rått. Med alle de gode gamle som Sierra Cosworth, Capri, 190E osv. Det er jo det alle vil ha? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Kommer jo ei bilpakke i Juni eller Juli, vil jeg tro, der noen av de bilene du nevner er med. 90 eller 91 modell 190E, og 87? Sierra Cosworth, BMW 635, Lancia 037 med flere. Vi har jo en GT serie gående med biler fra 70 og 80 tallet. Der er jo Cosworthen, en av de bilene som vil være lovlig der. Volvo 240 er også med i den pakka. En bil som etter min mening ikke har noe som helst å gjøre i Forza, så der må det lages en egen serie hvis den bilen skal brukes i noe race. Og jeg kommer IKKE til å være med på de racene. Men er det noen som vil være med på litt street legal, i A600 i kveld? Tenker da på litt gromme biler, men uten slicks, uten bur og uten race styling og race dekor. Bare for moro skyld. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Hva ned streetmeet i gjenn ? ta frem de grommeste bilene eller fineste bilene dere har. og knipse noen bilder ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Kommer jo ei bilpakke i Juni eller Juli, vil jeg tro, der noen av de bilene du nevner er med. 90 eller 91 modell 190E, og 87? Sierra Cosworth, BMW 635, Lancia 037 med flere. Vi har jo en GT serie gående med biler fra 70 og 80 tallet. Der er jo Cosworthen, en av de bilene som vil være lovlig der. Volvo 240 er også med i den pakka. En bil som etter min mening ikke har noe som helst å gjøre i Forza, så der må det lages en egen serie hvis den bilen skal brukes i noe race. Og jeg kommer IKKE til å være med på de racene. Men er det noen som vil være med på litt street legal, i A600 i kveld? Tenker da på litt gromme biler, men uten slicks, uten bur og uten race styling og race dekor. Bare for moro skyld. Skjønner ikke helt det rare hatet ditt mot Volvo 240, de ble da faktisk brukt i løps sammenheng, og gjorde det bra, er en grunn til det er Gruppe A Homologated utgave av 240'n som blir lagt til. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Grunnen til at jeg ikke tillater Volvo 240 i 70/80 talls serien er fordi grunnutgaven av 240 ikke er direkte sportslig. Den må bygges om rimelig mye for i det hele tatt å få et snev av sportslighet. De bilene som er tillatt er rimelig sportslige før de i det hele tatt modifiseres til serien, eller i hvertfall har et snev av sportslighet. BMW 635, er litt i grenseland, da den er litt mer autobahn cruiser enn racer men... Volvo 240 er og blir dørgende kjedelig uansett hvordan du vrir og vender på det for min del, og derfor mener jeg også at den ikke har noe i Forza å gjøre. Traktorer hører hjemme på et jorde. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 en 240 er ikke sportslig, men den kan bli det.. Etter den er skrota å sitter som en popnagle i en skjerm på en porsche:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg