Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har null problemer med å godta uhell, men stygg kjøring og generell "køddkjøring" har jeg veldig vanskelig for å godta. Var en liten episode for en stund siden der det var en som begynte å burne piruetter på rettstrekket på Motegi, så jeg sa fra. Kjør ordentlig ellers kicker jeg deg. Han stakk, men jeg fikk kommentar fra en av de andre i partyet at "Fint noen tør og si fra og tar tak i slike ting". Og den linja kommer jeg til å fortsette å ligge på.

Har nå opplevd flere ganger at jeg har blitt kicket på grunn av at jeg har gjort en tabbe av deg.. Jeg kjører grip som du kjører drifting.. Ellendig.

Det mest minneverdige jeg har var en 2 runders på ringen mot slutten av FM2 hvor jeg i en av de tidlige svingene bremset senere enn deg skjedde det et sånt uhell, som jeg i hvertfall kaller det, som førte til at begge lå i skrens i nedoverbakke.

I og med at jeg kjørte så mye sidelengs som jeg gjorde før så dro jeg meg fint inn igjen og opprettholdt farten min, mens du kom ut i en voldsom snurr og endte med en rimelig ødelagt bil.

Resultatet av dette var jo at du stakk ut i lobbyen og sparket meg ut.

Jeg tok meg til og med bryet med å spørre hvorfor du kicket meg fikk jeg bare et meget strengt svar hvor du tydelig utrykte at du ikke hadde forståelse at jeg gjorde en liten tabbe.

I mine øyner hadde du i hvertfall et problem å godta at det fantes folk som var ellendige i grip..

Og bare for å dra temaet litt over på drifting og sammenligne seriøsiteten på toppligaen der så opplevde jeg aldri at noen flydde i flint for bagateller der. Og tro meg, jeg hadde et par stygge kræsj med et par karer under en litt stor cup!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå opplevd flere ganger at jeg har blitt kicket på grunn av at jeg har gjort en tabbe av deg.. Jeg kjører grip som du kjører drifting.. Ellendig.

Det mest minneverdige jeg har var en 2 runders på ringen mot slutten av FM2 hvor jeg i en av de tidlige svingene bremset senere enn deg skjedde det et sånt uhell, som jeg i hvertfall kaller det, som førte til at begge lå i skrens i nedoverbakke.

I og med at jeg kjørte så mye sidelengs som jeg gjorde før så dro jeg meg fint inn igjen og opprettholdt farten min, mens du kom ut i en voldsom snurr og endte med en rimelig ødelagt bil.

Resultatet av dette var jo at du stakk ut i lobbyen og sparket meg ut.

Jeg tok meg til og med bryet med å spørre hvorfor du kicket meg fikk jeg bare et meget strengt svar hvor du tydelig utrykte at du ikke hadde forståelse at jeg gjorde en liten tabbe.

I mine øyner hadde du i hvertfall et problem å godta at det fantes folk som var ellendige i grip..

Og bare for å dra temaet litt over på drifting og sammenligne seriøsiteten på toppligaen der så opplevde jeg aldri at noen flydde i flint for bagateller der. Og tro meg, jeg hadde et par stygge kræsj med et par karer under en litt stor cup!

Du har nok ikke blitt kicket at meg, det er EN gang jeg har kicket en som forårsaket gjentatte startkræsj, og det var ikke deg. Sist jeg ville kicke en så stakk han mens vi kjørte slik at jeg ikke rakk å gjøre det. Det du sier her er direkte feil. Var ALDRI så jeg kicket noen i Forza 2. Men jeg ble ofte kicket selv fordi jeg kjørte fra de jeg kjørte mot, spesielt på Ringen. Det var stort sett helt ukjente folk.

Den ene gangen jeg har kicket en så hadde det en klar preventiv virkning, vedkommende var med og kjørte noen race i ettertid. Og han kjørte som en gud, en av de beste jeg har vært borti på Forza faktisk. Så det er tydelig at det får folk til å skjerpe seg og det er akkurat det jeg er ute etter med å legge meg på ei litt tøff linje.

Men har du problemer med at jeg setter spillereglene, lag ditt eget game da vel med dine spilleregler i stedet for å gå til angrep på meg hele tida.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den neste bilpakka offentliggjort...

Summer Velocity Car Pack

• 2010 Lotus Evora Type 124

• 2009 Jeep Grand Cherokee SRT-8

• 2010 Ford Fusion Sport

• 2010 Legacy Subaru 2.5B

• 2010 Morgan Aero Supersport

• 2010 Mercedes Benz SLK 55 AMG

• 2010 Bertone Mantide

• 2010 Mazdaspeed 3

• 2010 BMW X6 M

• 2010 Peugeot 308 RCZ

Vil ikke påstå at det er de mest spennende bilene akkurat.

Hadde satt mer pris på en bane eller tre...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evoraen er alt i spillet, så den er unødvendig. Jeepen er en SUV, så den er så og si uinteressant. Ford Fusionen blir bra i touring car. Subaruen blir bra som sladde-lekebil. Morganen blir sikkert brukanes til sladding. Mercedesen er stygg og unødvendig. Samme med Bertonen. Mazdaen vil også funke i touringcar. BMW X6 er unødvendig, for X5 er allerede i spillet. Peugeoen blir bra om man får AWD swap.

Men som sagt, vil heller ha mer baner.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider