Andreaz88 Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Når kommer den syke bilpakken da ? trodde den kom denne måneden jeg. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Kommer nok neste måned. Kommer ikke inn på Xbox live i dag, står at MTU-en min er feil. Noe som jeg har fiksa på, men fortsatt så funker det ikke. Står at jeg ikke får kobla til xbox live, internett går fint. Har også problemer med MSN, uten at jeg vet hvorfor der heller... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Er dessuten game with developers nå om ti minutter, jeg har en av de i vennelista mi så bare å joine! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 glemte helt dette med å spille med folk fra Turn10... men så skulle jeg noe i dag tidlig... fikk du spilt noe Hoccy? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Nei fikk ikke blitt med, ble bare litt public drifting istedet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Skjer ikke så mye på forza om dagen forståelig nok. Men når sommeren er over og været igjen begynner å bli litt dårligere så må vi dra i gang litt racing igjen. 70/80 talls serien kommer til å fortsette som før, og regner med at R3 Supercar serien også kommer til å fortsette som før. Men det vi ikke har prøvd bortsett fra en gang der vi kjørte M3 E30, er å starte opp en merkecup. Så lite forslag fra meg, nok en gang basert på en virkelig cup, er Porsche Supercup, der vi kjører Porsche 911 Sport Classic. Har et setup klart på storefronten min, det er gratis og er bare å laste ned for de som vil prøve. Tanken er at alle kjører helt like biler, slik at det bare er opp til føreren. Illustrasjon på hvordan bilen vil se ut (dekor er opptil hver enkelt) Prøv det når det er vær og anledning, så går det an å se til høsten om vi starter opp en racing serie, eller hva det blir til. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Tror at 70/80-serien får et løft når bilpakken kommer neste måned. Den og B500 touringcar serien er de seriene vi bør satse på etter min mening. R3 og en eventuell Porsche cup får vi ta med litt større mellomrom. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Hvordan sletter man bildene som ligger på myforza? Har mange bilder som jeg har lyst å legge ut, men får ikke til å slette de som ligger å tar opp plass... Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Du må inn på storefront i forza. Gå på my storefront og images. Velge det bilde du vil slette, trykk på A. Da får du opp bildet og en del valg, velg remove. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 har endelig kommet over 10 mill Cr grensa...:polish: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 http://forums.forzamotorsport.net/forums/default.aspx Critical Error: Data Store Unavailable:redxpoke Flere enn meg som ikke kommer inn for øyeblikket, på forza.forumet altså? Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg får også denne feilen. Forza sidene har vært ultra trege genrelt sett de siste dagene. Så tydelig at de har problemer. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg kommer helt fint inn.. Men kan hende dme har fiksa et problem eller noe :p Noen som er med på litt drifting ikveld? Trenger trening ;) GT: MortenNilsen89 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Er nok oppe å går igjen nå. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Noen som blir med å kjøre i dag? Var d*** morsomt igår med Hoccy, Abcandreas, Krepsen80 og Fordfan00! Legg til ReprovedKarma! -Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg