Bjarte2k Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Noen som er med å skrenser ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 hei :) lurte på om noen ville vere så snill og vise meg hvordan man lager design på datan og adder det på bilene .. hvilket program osv.. En liten tutorial på hvordan man gjør det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Må bruke editoren som ligger i Forza. Finner den under paint - create vinyl groups, der du lager vinyl ting akkurat som du vil, og kan sette på bilen etterpå. Eller du kan bruke den editoren der du legger på vinyl ting direkte på bilen. Add vinyl shapes eller hva den heter for noe... Finnes ikke noe dataprogram som det går an å importere fra... dessverre. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 hmm, furyton og dem jeg spiller med nå.. sa det gikk ann å bruke paintshop eller hva dem kalte det. Designa som furyton lager kan umulig vere lage berre med vinyls som du lager på forza... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 (endret) hmm... har stusset på en del design jeg også, men ingen som har sagt noe annet enn at det er lagd i forza editoren. Men er det noen som har program og oppskrift så for all del, kom med det. Hvilke program og hvordan? Fra forumet på forzamotorsport.net: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/3136949.aspx Endret August 1, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 jeg blånekter på at furyton har bare brukt tingene på forza editoren.. det er umulig og lage det så bra .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 (endret) Må nok ha juksa litt jeg ja!! Endret August 1, 2010 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 fy deg, momo :deng Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 åssen det a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Et lite eksempel på hvordan det gjøres 992YQ-hlB-8 Krever mye tålmodighet :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 nei, helvete heller om jeg orker det der vertfall .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klemmetsmo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Det er bare løgn. MOMO har et eget program som heter Forza 3 Editor Photoshop cs 5 limited edition. Bare det funker ;O ... Hehe, nei da, er nok ingen editior. Bare skills :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Hadde gjerne sett at det hadde kommet en "tegneplate" til xbox, som da kunne brukes til å tegne for hånd. Da skulle jeg kanskje prøvd meg på litt forskjellige design også. Jeg anser meg selv for å være tålmodig, men sååååååå tålmodig er jeg ikke, tar maaaaange timer å lage et slik design. Bare Gulf designet jeg har lagd til Porsche 959 tok meg 3 - 4 timer å lage, og det er simpelt i forhold til det meste som ligger ute ellers. Har forøvrig tenkt å pynte litt på det, kommer en ny utgave av det snart... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Noen som er med å kjører utover natta? GT: MortenNilsen89 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg