RBrambo Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Høres ut som brannmurproblemer. Har du en router der brannmuren er aktivert? Prøv å slå av denne og installer en software brannmur i stedet. Eller kanskje du har begge deler? Virker som det har med det å gjøre. Uansett sjekk oppsett, prøv å deaktivere alt av brannmurer. Men aktiver igjen etterpå. Er alle tre maskinene på nettet hjemme hos deg, eller er det hos noen andre? Når du går via cantbustme så går du utenom det du har av brannmurer. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Er nok noe tull med routere og nett generelt ja, kommer ikke inn på xbox live selv om jeg kobler rett til modemet. Har vært slik før og, men husker ikke om jeg gjorde noe spesielt da eller om det bare gikk over av seg selv.. Har prøvd å slå av brannmuren på dataen, vet ikke om jeg har brannmur på routeren. Irriterendes er det uansett.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Gratulerer til Krepsen80, han ble "Editors choice" i en konkurranse på forzaforumet: http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/4161233/ShowThread.aspx Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Nice :) Grattis Krepsen... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 hmmm det var uventet :D takker :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 grattis krepsen :) Jeg kjøpte en alfa og en fiat i går å dem er borte fra garasjen min + at alle dlc bilene har fått stjerne over seg igjen. Hva skjer a? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 takker :) virker nesten som save gamet ditt er blitt tilbakestilt eller no? er det noe mer som mangler? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 nei ikke det jeg kan se, har prøvd å laste ned alt igjen men... Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 28, 2010 Rapporter Share Skrevet August 28, 2010 Det skjedde med meg en gang jeg spilte på en annen xbox, mista alle bilene jeg hadde fra den legends pakka eller hva den het igjen. Litt kjedelig.. BTW: Kommer inn på forzaforumet igjen nå :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Blir det noe spilling idag da? Er klar før litt 4x4 drifting da eg ikke finn et oppsett før 2wd eg får til og bruk :P Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Er grip racing med R3 biler i kveld. Må være en bil du har bygd selv, kan ikke være noen av de "ferdig bygde" race bilene. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Er game oppe nå, bare å bli på R3 kjøring... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Glemte helt av det jeg så, får bli med neste gang. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 er forumet på forza.net nede for telling? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Synes at det fjusker litt for tiden.. Jeg har fått til å laste opp avstemmningen til fotokonken min da så. Ta en titt: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4194914.aspx Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg