RBrambo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Har vært litt prat på litt langdistanse race om dagen så jeg tenkte jeg skulle se hvor langt jeg kunne kjøre på en tank i går. Valgte Ferrari 458, upgrade og test drive. Satte i gang og kjørte 30 runder på Catalunya GP. Etter ca. 25 runder når drivstoffmåleren kvart tank og ser ut til å bli stående der. Etter 30 runder gidder jeg ikke mer og gir opp... Hadde da kjørt i ca. 1 time. Er det ikke mulig å tømme tanken på denne måten? Må det være i et private race online eller season race i singleplayer? Noen som har prøvd? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Jeg har da kjørt bensin tomt på forza 3 jeg :) og det var ikke løp, husker ikke om det var 2player... Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Jeg kjørte evo`n tom i demo`n husker jeg :s Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inforce Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Noe drifting pågang framover ?:) -Sander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Prøvde på nytt nå, satte opp totimers løp på LeMans, etter ganske akkurat 160km og 45 min. kjøring var tanken tom. Noe som vel betyr at du faktisk kan kjøre 50 runder (som vel er maks), på Tsukuba uten å gå tom for bensin. Det er litt søkt egentlig. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Noen som vil ha en utfordring? :ahahahhaha: Skulle gjerne ha hatt en av de tre Nissan Silvia S13 som er med i Team Purple :D Om noen lurer på hvordan de/den ser ut kan jeg skaffe bilder, men om du er en aktiv leser av Gatebil Bladet er de tre bilene i det bladet med den blå astraen med V8 på framsiden(NR 5 2009) kan selvfølgelig skaffe bilder for dem som ikke har sett dem før :) (Epost=Mamutfan@hotmail.com, GT=Pimpar) Om det er behov for betaling kan jeg være behjelpelig med det også :D (Eieren av bilen jeg vil ha er forresten Per Christian Svendsen, Daglig leder i E-18 Dekksenter.) Btw noen som vet om det er noen nye bilpakker på vei? Vil ha med Sierra Cosworth :D:ford: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Den har ligget ute på storefronten min en stund allerede.. kan også kjøpes ulåst hvis det er ønskelig!! (GT: T Skjelseth) http://img693.imageshack.us/i/daniels13.jpg/ Noen som vil ha en utfordring? :ahahahhaha: Skulle gjerne ha hatt en av de tre Nissan Silvia S13 som er med i Team Purple :D Om noen lurer på hvordan de/den ser ut kan jeg skaffe bilder, men om du er en aktiv leser av Gatebil Bladet er de tre bilene i det bladet med den blå astraen med V8 på framsiden(NR 5 2009) kan selvfølgelig skaffe bilder for dem som ikke har sett dem før :) (Epost=Mamutfan@hotmail.com, GT=Pimpar) Om det er behov for betaling kan jeg være behjelpelig med det også :D (Eieren av bilen jeg vil ha er forresten Per Christian Svendsen, Daglig leder i E-18 Dekksenter.) Btw noen som vet om det er noen nye bilpakker på vei? Vil ha med Sierra Cosworth :D:ford: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Den har ligget ute på storefronten min en stund allerede..kan også kjøpes ulåst hvis det er ønskelig!! (GT: T Skjelseth) http://img693.imageshack.us/i/daniels13.jpg/ Har sent friend request, men skal du ha mye for en ulåst? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Har sent friend request, men skal du ha mye for en ulåst? :) en som betalte 5mill for den!! Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 :O Har ikke råd til så mye xD Kan du gi et tilbud? (A) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Synes at det fjusker litt for tiden.. Jeg har fått til å laste opp avstemmningen til fotokonken min da så. Ta en titt: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4194914.aspx Kom inn på forumet før jobb igår (mandag) men kom ikke inn etter jobb, var å stemte på fotokonken din før jobb :) ser ut til å funke nå... tenkte å sende en pm til Manual Clutch Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Noen som er med på litt racing i kveld? Tenkte vi kunne prøve litt av hvert fra B500, gamle biler i A600, 70/80 talls i S700, DTM i S650 og Superbiler i R3 800. Og litt andre biler hvis det er tid og stemning for det. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMedGolfen Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Når ikveld tenker du? Jeg kan kanskje være med :) Siter VW Golf 3 1.8 l En bergenser i Alta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Fra nå og utover... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 ser resultatene for uke 30 og 31 er ute nå :) ser ut til at Hoccy har blitt Honorable Mentions i uke 30 og jeg i uke 31 ;) (foto) Grattis Hoccy :D :batman: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg