Hoccy Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Grattis Krepsen :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Har ikke vært på Forza på sikkert 1 måned oh hørte rykter om at det ikke hadde skjedd noen ting på forza ? da mener jeg biler osv ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Stemmer det, har vært litt labert for min del også... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Hehe ;) blir vel litt kjøring nå som det blir kaldt ute ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Grattis Krepsen :D takker :) tipper det ikke er noen som kaller seg krespen? hehe :batman: Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjoh1 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hey folks! Akkurat fått meg xbox 360 og nylig startet å spille. Men jeg bare lurer på noen små ting, jeg er noob og har heller ikke noe spess peiling :P Så ikke døm meg for hardt :) 1. Hvordan styler og tuner man bilene ? :S 2. Hvordan drifter man? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hey folks! Akkurat fått meg xbox 360 og nylig startet å spille. Men jeg bare lurer på noen små ting, jeg er noob og har heller ikke noe spess peiling :P Så ikke døm meg for hardt :) 1. Hvordan styler og tuner man bilene ? :S 2. Hvordan drifter man? 1. Samme plass som du tuner bilen. 2. Du skrur av alt av hjelpemiddler og gir gass med den bilen du har. Forbeholdt at det er bakhjulstrekk Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjoh1 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 1. Samme plass som du tuner bilen.2. Du skrur av alt av hjelpemiddler og gir gass med den bilen du har. Forbeholdt at det er bakhjulstrekk Med clutch også ? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royalmaas Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Hei ! Bare å legge meg til for litt Racing eller Drifting :) Gamertagget er : Hachi Roy Spiller ganske ofte nå som været ikke er helt på topp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Med clutch også ? :O DET er opp til deg! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjoh1 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 hvordan setter man på multiplayer med drifting ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 hvordan setter man på multiplayer med drifting ? :D Go Race -> Multiplayer -> Find Race (hvis du skal kjøre med ukjente) eller Private Race (hvis du har noen venner du skal kjøre med). Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royalmaas Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 hvordan setter man på multiplayer med drifting ? :D Go race > Multiplayer > Private Race så trykker du på Game Setup og skrur av hjelpemidler ( STM, TCS ). Eller du kan gå inn på Game Setup og helt øverst på "Game Type" så velger du Drift :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Dagens pitpass: http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/09/23/forza-motorsport-3-week-in-review-9-24.aspx Velger å trekke fram en viktig del fra artikkelen, hva skal nå dette bety? :D As for Turn 10, things are moving at an incredibly quick pace. We’ve got some exciting news heading your way in the coming months and our next big announcement will be next week. I’m not going to give anything away but I can’t wait to let you guys in on what we’ve got planned. Check back at FM.net on Wednesday, September 29 for all the details. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Dagens pitpass: http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/09/23/forza-motorsport-3-week-in-review-9-24.aspx Velger å trekke fram en viktig del fra artikkelen, hva skal nå dette bety? :D Dette ser jo ganske interessant ut :)! Nå har jeg vært veldig lite flink til å sjekke denne tråden for å oppdatere meg selv, og siden det er blitt såpass mange innlegg og sider som det har blitt, orker jeg desverre ikke å lese igjennom alt. Så hvis det er noen som har veldig lyst å gi meg en liten fill-in på hvordan det er i forhold til Forza 2, hadde jeg blitt veldig glad for det :) Det går på eget initiativ ;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg