-Supraguy- Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Får ikke til i dag. Men satser på det blir en dag/tid det passer en gang ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Ich komme. 2 Modelle von s4 also werden wir sehen, ob der Turbo oder Kompressor eingesetzt werden. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Gut, sehr gut. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Er det noe kjøring i kveld av noe slag? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Er det noe kjøring i kveld av noe slag? ikke umulig det nei Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 jeg skal på snart å drifte/race Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Noen som er med å drifter ikveld??:tannløs: Er sikkert på hele ettermiddagen/kveld :P, add meg for kjøring :D GT: Pimpar:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Tror det ikke før jeg ser det, men her er en tråd på forza forumet som sier at Forzalopnik pakka vi stemte på for snart et år siden kommer i desember... http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4279470.aspx Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Tror det ikke før jeg ser det, men her er en tråd på forza forumet som sier at Forzalopnik pakka vi stemte på for snart et år siden kommer i desember... http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4279470.aspx Dem venter til gt5 er på vei inn i hyllene muliges. mange som venter på denne DLC'n. har spart opp 11mill til å bruke på bilene, men har jeg gt5 for hånden er jeg faktisk usikker på hva jeg gjør.... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Fra en communitymanager på Forza forumet... Currently our intention is to make the second Jalopnik pack the next available add-on pack. Though we are targeting December, we haven’t announced a specific release date for a number of reasons, the most important of which is that the content has yet to be submitted or passed through certification. Essentially, we don’t want to promise a release date if we’re not 100 percent certain we can meet that goal. Så pakka kommer, forhåpentlig i desember... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2010 noen som blir med på bakkeløp til helgen? blir vel og kjøre oppover og kanskje litt nedover på fujimi kaido :) tenker ikke på noe spess med klasser og slik, men holde alle er innenfor samme rammer i hvert løp. :biker Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg kan være med :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 noen som blir med på bakkeløp til helgen? blir vel og kjøre oppover og kanskje litt nedover på fujimi kaido :) tenker ikke på noe spess med klasser og slik, men holde alle er innenfor samme rammer i hvert løp. :biker Seff blir jeg med på det! Har jo en E30 lagd spesi for den banen og bakkeløp ^^, Rundt 330hp og ingen turbo.. Er vel i S og.. Er en jævel opp dem bakkene :p Er på i hele dag så bare legg til MortenNilsen89 dem som vil ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har ikke blitt noe kjøring på meg denne uka, så tenkte jeg skulle ta igjen litt av det i kveld. Kjører det vi finner for godt å kjøre på de banene jeg finner det for godt å kjøre på. Så alt fra B500 til R3 800... Bare å joine for de som vil være med, kommer til å være grip det går i... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Noen som er med på bakkeløp idag? Gjerne biler som blir brukt IRL. Men med full handling og noe ala lik motor og hester osv! Vil være Fujimi Kaido Hillclimb og kanskje downhill om man vil. :) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg