Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noen gode tips til enten biler å selge.. eller hvordan å få opp credit på en bra måte...? Vil få inn en del penger før den nye pakka med grom bilene kommer..

 

Ligger noen Ferrari 330 P4 ute på AH nå. Køpte 2 i dag som jeg ga til sammen 600k for, som jeg har lagt ut igjen med startpris på 250k hver og buyout 1.mill. Ikke sikkert jeg tjener så mye på de hvis de går for rundt 300 hver, men blir de solgt på buyout så er det 1,4 mill rett i lomma.

 

Dette er en bil som koster 11. mill. til full pris, men det ligger en del av de ute så ikke helt sikkert at jeg klarer å tjene på det.

 

Kjøp en bil billig og selg den på AH noe dyrere, men se litt hvilke priser de andre har lagt seg på.

 

Ellers så er det å kjøre mye... Sett opp private race online, med 7 AI førere, slå av alt av hjelpemidler, og kjør. 3 Runder på Nordschleife gir rundt 60k, 5 runder gir 99k. Ellers veit jeg mange har kjørt på benchmark, aldri prøvd det selv da jeg synes det blir for kjedelig.

 

Jo lenger løp jo mer penger... Hvis du er ute etter race og jeg er online så er det bare å sende invite eller joine hvis jeg har satt opp noe. Jeg kjører nesten bare grip da, duger ikke noe særlig til drifting. Er vel vanskeligere å tjene opp penger fort også på å drifte?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gifta to Ferrari 250 GTO som jeg akkurat har solgt, men det er vel ikke alle som er så heldige :D

 

Den enkleste er vel å kjøre løp, eventuelt hire driver på et enduranceløp.

 

Sku du sagt, hadde glatt gitt deg det jeg hadde for den... rundt 12.mill per nå...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si den planen med å kjøpe biler på AH billig og selge den etterpå er en god plan...

 

kjøpte en bil til 50000cr buyout og kjørte den i ca 30 min på benchmark A revers og fikk den opp i lvl 5, tjente ca 110000cr på det...

for så å selge den på AH for 163000cr :D det er ca 220000cr på 2,5 timer (auksjonen var på 2 timer)

 

er ikke alltid like heldig, men tjener fort 100000 pr bil ;)

 

de bilene man vinner eller har fått fra Turn10 har som oftest falt ekstremt i pris på AH, det er nok derfor den 330 P4 ikke går for mer en 2-300000cr, fant jo en til 4000 buyout her om dagen...

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår