Krepsen80 Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 de har fått 10.000 folk til å legge dem til å Twitter... http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/11/12/twitter-milestone-10-000-subscribers.aspx Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Noen som er med på litt kjøring i kveld? Kjøre litt av hvert, både originalt og modifisert fra B klasse og oppover... Tenkte å begynne rundt 18.30 og holde på en par tre timer framover... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Avstemming på gang! http://forums.forzamotorsport.net/forums/4345502/ShowThread.aspx#4345502 Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Noen som er med på litt drifting? Vil trene litt på twindrift osv Holder vel på ei stund utover.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Noen som er med på litt drifting? Vil trene litt på twindrift osv Holder vel på ei stund utover.. du satt å så på en video når jeg logget på... :doh over til noe annet... Twitter 10K UpdateMore than 3,500 people commented on our commemorative 10,000 Twitter followers post, and all of you who did so will be receiving a special in-game gift from us here at Turn 10: a Subaru S204 (unicorn) with a special community-themed paint scheme from Fred, as well as one million in-game credits. We're working to get all the names together and the prizes awarded soon, so keep an eye on your Forza 3 inbox. And once more from all of us: Thanks for helping us pass the 10K followers mark. Here’s to 10,000 more… and beyond! :biker Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Noen som vil kjøpe Subaru Impreza 2008 mod? Helt greit oppsett, lettkjørt. pris : bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 fleire som har opplevd dette eller lignende? skulle lage meg en showfilm med noe trick drifting rundt de 4 kjeglene som står veldig nærmt veggen i siste lille svingen før mål på silverstone. så etter å ha sladdet rundt de kjeglene i 6 minutter og såvidt ungått å vert borti kjeglene eller veggen så skal eg sitte meg ned å se reprisen, men den forteller jo ikke helt sannheten. reprisen viser nemlig at jeg velter den ene kjegla (eller staven som det egentlig er) helt tidlig i kjøringen, og litt etterhvert spinner jeg den staven som ligg på bakken bort i en annen slik at den også detter ned, og når jeg var ferdig med den kjøringen så stod jo faktisk alle 4 der, men reprisen viser altså ikke dette:doh det var riktignok vldig nærmt inntil, men at reprisen ikke klarer å kopiere kjøringen er jo rart :P Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Hørt snakk om at det skal komme en pakke med gamle hverdagslie biler som for eksempel ascona b, volvo 240 og 740 og sierra cosworth osv. Har lett men finner ikke noe, noen som vet med en sikker kilde? syntes ikke ferrari, lambo, bugatti gir meg noe morsomheter, egentlig driit lei alle de nye "drittbilene" Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Er ventet at det kommer ei bilpakke i Desember med litt eldre biler ja. Av de du nevner er det bare Sierra Cosworth og EPA Traktoren (les Volvo 240) som er med der. Men er også med noen mer interresante biler. De Tomaso Pantera og Lancia 037 for å nevne en par... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Lancia 037 Stradale var med i UC pakken sammen med Jaguar D- Type, Plymouth Cuda, Porshe 550 Spyder og 3 Audier med UC design... så den er alt med i spillet for de som har skaffet seg den pakken... men ryktene skal ha det til å det kommer en bilpakke som fansen har stemt frem, denne pakken skulle komme i sommer(?) men er blitt utsatt av en eller annen grunn? hvilke biler som blir tatt med er uvisst Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Lanciaen var en av bilene som var med i den pakka vi stemte fram. Men, ja, av en eller annen grunn var den med i UC pakka... Så kan jo være at det blir litt endringer på den opprinnelige Forzalopnik pakka... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Hei, jeg har hatt spillet i noen dager nå, men jeg lurer på om det ikke går an og bytte ende stusser på bilene? eks Silvia s14? jeg vill gjerne ha en stor stuss som jeg synes kler disse bilene veldig godt, ikke to småe orginale. takker for svar :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Går ikke an å bytte endestusser nei, mulig det forandrer seg om du oppgraderer eksosanlegget og/eller setter på en annen bakfanger. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Hm ok, takk for svaret ditt, litt rart og dumt egentlig synes nå jeg men, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Noen som er med på litt kjøring fra nå og utover? Kjøre litt av hvert, originale biler, trimmede biler, grip, sladding... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg