Hansien Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Går ikke an å bytte endestusser nei, mulig det forandrer seg om du oppgraderer eksosanlegget og/eller setter på en annen bakfanger. Dette går kun på bakfangeren, om denne lar seg bytte. Det ser du lett på ene bildet som ligge på storefronten min hvor en BMW 135 plutselig har 6 endestusser. (Bug) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Noen som er med på litt kjøring fra nå og utover? Kjøre litt av hvert, originale biler, trimmede biler, grip, sladding... skulla vært med men jobber til 9 hver kveld så blir nok med helgene framover. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 (endret) Noen som er med å drifter litt? Har det ganske gøy med biler som har rundt 200-370hk (276kw).. Kan vel kjøre andre ting og;) GT: MortenNilsen89 Endret Desember 1, 2010 av Driftmaster89 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Det ser du lett på ene bildet som ligge på storefronten min hvor en BMW 135 plutselig har 6 endestusser. (Bug) rart det ikke er forskjellige endestusser, på fangerene eller no, siden det er så mye annet man kan gjøre, S14 med fullt body kit og ny trimma motor, og den jalla orginal potta, irriterer med veldig mye egentlig. meeeen går det ikke så går det ikke :) noen som veit når den old school bil pakka kommer denne måneden? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Rart det ikke er forskjellige endestusser, på fangerene eller no, siden det er så mye annet man kan gjøre, S14 med fullt body kit og ny trimma motor, og den jalla orginal potta, irriterer med veldig mye egentlig. meeeen går det ikke så går det ikke :) noen som veit når den old school bil pakka kommer denne måneden? Ole Pleier å være 2. tirsdagen i måneden. Så blir vel den 14. da... Men har vel ikke kommet noe offisielt fra T10 enda, så ta det med en enorm klype salt. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Problemet med Forza 3 er at bilene føles så.. Like ut å kjøre.. Synes selv at det var større forskjeller i 2'ern. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Å siden jeg har en delvis fucka døgnrytme igjen, så vil det spilles inatt.. Alt kan kjøres ;) Selv om det går mye i drifting på Fujimi Kaido med 200-370hk biler.. GT: MortenNilsen89 Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 (endret) Nja... Ikke heelt enig med deg der... Synes det er relativt stor forskjell på en bil produsert på 80 tallet og en helt ny bil. Ikke beste sammenligningen, men for å ta to Ferrarier. 1984 Ferrari 288 GTO er betydelig vanskeligere å kjøre mot for eks. en Ferrari 458 Italia, begge tunet til S700. Porsche 911 Turbo (997), er også et beist å kjøre i forhold til for eks. en Nissan GT-R (R35). Prøvde de bilene opp mot hverandre på Ringen. Porschen er nervøs som et uvær, slår nedpå og er ustabil som bare rakkern, mens GT-R'n er mye mer lettkjørt. Kjørte også 18 sekunder raskere med den, begge helt originale. Men jeg kjører primært grip da. Når det gjelder drifting skal jeg ikke uttale meg om det... Der suger kjøringa mi verre. Der er det jeg som er problemet, ikke bilen. Endret Desember 2, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Problemet mitt består nok av at jeg hiver alt av upgrades på stortsett alle biler, da blir ikke forskjellene såå store.. Lenge siden jeg har kost meg i Forza nå, vært gøy å prøve litt live igjen. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Prøv å kjøre litt originale biler, mye morro i det også... Da vil du nok merke forskjellene bedre... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 det er noen her som har fått med et bilde i den siste bloggen til Turn10 på forza siden ;) den fra 2/12 :D Må gå inn på blogger så finner dere bloggen der.. ser ut til at de har sluttet å legge de nyeste bloggene på hovedsiden... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Ja se der ja :D Morro, jeg har fortsatt til gode å få med et bilde der :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 (endret) Jøss... http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/11/12/forza-motorsport-3-week-in-review-11-12.aspx Her er det med bilde av Lotusene på Fujimi, Hoccy... Var vel samme bilde du fikk som T10 Pick... Endret Desember 4, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Noen som er med å kjører idag da? Eller dro alle på fylla igår? :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 kan tenkes sat jeg dropper innom senere i dag. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg