momo Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 Må installeres fra Disc 2 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrthf Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Må installeres fra Disc 2 Fikk til og innstallere disc2 men det kommer ingenting nytt opp etter at jeg har innstalert det. er det jeg som gjør feil? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 er det et ark inne i coveret sammen med boka? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Har du bare standard edition av forza?. Var på LE versjonene denne kom som ekstra bane. Men du kan laste ned benchmark banene fra marked place. Koster noen få kroner da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Har du bare standard edition av forza?. Var på LE versjonene denne kom som ekstra bane. Men du kan laste ned benchmark banene fra marked place. Koster noen få kroner da. var ikke det bare VIP medlemskap, 5 ekskusive biler og db bakgrunn? mener alle fikk ledgend car pack, sidewinder og benchmark banene? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Det skal jeg ikke si noe på, for det husker jeg rett og slett ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrthf Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 er det et ark inne i coveret sammen med boka? ja er et ark med, står en kode på det arket er det for og "løse" opp den pakken det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 jepp, du går inn på redeem code (eller hvordan det skrives) for så å laste ned det som står på arket :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrthf Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 der fikk eg det te ja :D får spør om en ny ting nå da, hvordan laster man bilder opp her på forumet? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 (endret) du logger deg på her med xboks profilen din og klikker på MY FORZA så kan du laste ned bildene du har lastet opp på storefronten din i spillet (er litt usikker på om man må ha gull medlemskap for å kunne gjøre dette) http://forzamotorsport.net/en-uk/default.htm for å legge bildene ut her må du først laste de opp på bilde side som f.eks bilder.no, photobucket eller flickr fant denne: http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/guider/gratisprogram/article1962138.ece for å fjerne bilder fra MY FORZA så er det bare å fjerne bilde(ne) fra storefronten, man kan max ha 18 bilder der om gangen Endret Desember 19, 2010 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrthf Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 du logger deg på her med xboks profilen din og klikker på MY FORZA så kan du laste ned bildene du har lastet opp på storefronten din i spillet (er litt usikker på om man må ha gull medlemskap for å kunne gjøre dette) http://forzamotorsport.net/en-uk/default.htm for å legge bildene ut her må du først laste de opp på bilde side som f.eks bilder.no, photobucket eller flickr fant denne: http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/guider/gratisprogram/article1962138.ece for å fjerne bilder fra MY FORZA så er det bare å fjerne bilde(ne) fra storefronten, man kan max ha 18 bilder der om gangen takktakk :), får prøve imårå, men har problemer med og logge meg på forza siden når eg trykker logg inn kommer det opp at jeg skal skrive passord så etter at jeg har gjort det. kommer jeg opp på xbox sin side og det står at jeg må logge på der også. så når jeg trykker logg på der kommer det bare opp at jeg må registrere meg, med det har jeg jo gjort for lenge si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 takktakk :), får prøve imårå, men har problemer med og logge meg på forza siden når eg trykker logg inn kommer det opp at jeg skal skrive passord så etter at jeg har gjort det. kommer jeg opp på xbox sin side og det står at jeg må logge på der også. så når jeg trykker logg på der kommer det bare opp at jeg må registrere meg, med det har jeg jo gjort for lenge si. du kan også søke etter nicket ditt hvis du ikke får logget inn på MY FORZA :) og lastet ned bilder der ;) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herrthf Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 du kan også søke etter nicket ditt hvis du ikke får logget inn på MY FORZA :) og lastet ned bilder der ;) får prøve seinere ikveld, så hvordan kan jeg lage en god drifte bil? har prøvd både rwd og 4x4 men lykkes ikke med noe av det. og hvordan bør jeg stille dekka osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år alla sammen. Håpe det blir nå kjøring etc i 2011 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Godt nytt år alla sammen. Håpe det blir nå kjøring etc i 2011 :) Godt nytt år... Jau, må kjøre på med racing og drifting... Kjøre på med DTM i morgen? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg