da9el Skrevet Januar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 heihåå..nå er jeg tilbake med flonke ny xbox og forza3... men var kjipt å starte uten penger eller noe ting... laster ned bilpakkene i dette øyeblikk. Live nicket er fortsatt : LoftedDaniel23 :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 aha ja, takk for svaret Krepsen80, da skal jeg se om jeg får det til, synd de blir sorte i fart da men. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 aha ja, takk for svaret Krepsen80, da skal jeg se om jeg får det til, synd de blir sorte i fart da men. Ole de blir til den fargen man har lakket eikene i ;) f.eks. de på det siste bilde blir helt røde Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Har fått kjørt en del så jeg har brukbart med credits nå, slik at jeg har planer om å kjøre en fotokonkurranse med start på mandag. Tema er Touringcar. Men orker ikke å kjøre noe med mindre det er minimum 10 stykker som vil være med. Kjører derfor en liten påmelding før jeg drar i gang selve konkurransen. Kommer også med mer detaljer i en egen tråd dersom det blir mange nok som vil være med. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 er med jeg :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 sikkert med jeg å:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skremmarn Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Blir med jeg å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Da er det bare å se her... http://www.bilforumet.no/andre_forum/bilspill/267770-forzatografi-konkurranse-touringcar-edition.html Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Er ledig for online spilling hver formidag denne uke :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Vi må drifta litt snart daniel ;) lenge siden vi har drifta. Har du fått noen biler nå da ? Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Add meg: Seek Bromance :) Ikke alltid jeg spiller FM3 men nå ja :D Siter I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book. - MOOG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Noen som er med på litt kjøring i kveld/natt? Helst drifting, men kan kjøre andre ting og.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Noe nytt som har skjedd i Forza ? Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2011 Næh... i grunnen ikke. Men er da litt kjøring innimellom, både racing og sladding... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Lite action for tida. Selv om det er andre bilspill som har kommet ut kan vi jo ikke legge forza på hylla. Hva med å få til litt kjøring igjen? Med start mandag kveld, kjører det vi finner for godt av klasse, biltype, grip eller drift. Gjerne både litt grip og litt drift... Fyrer opp ca. klokka 19.00 bare å slenge seg på... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg