Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sikkert ingen som tror meg, men hadde 20mill på forza:)

en kamerat som har ordna og gøra med ett eller annet så han fikk 999.999mill :D

Så han sendte meg en ferrari som var verdt 20mill, så solgte jeg den og fikk penga :)

Ikke spør meg åssen han fikk det til, men han har sendt inn xboxen til sånn så han kan lagra alle spilla han døtter i og sånt..

Men er dritt kjedelig med så mye.. har kjøpt alle bilene, og kjøpt alt som går å gjøre..

Endret av Gulfgti

Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt med på noe slik... Kjøre bilene som er i R2 da? Aston Martin DBR9, Corvette, Ferrari 550, Porsche 911GT1, Skyline R34, Supra og sikkert noen til som jeg ikke kommer på akkurat nå. Tenkt på å kjøre de helt originale eller modifisere det som er mulig, men samtidig holde de i R2?

 

Er jo noen biler i R3 også, men tror det er større forskjell på bilene der enn det er i R2 faktisk. Virker i hvertfall slik, men det går jo an å teste ut litt...

 

Kanskje kjøre litt lenger løp også, dette er tross alt rimelig kvikke biler? 8 Runder på LeMans La Sarthe tar for eks. rundt 30 minutter (ca. 3.50 per runde).

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt standard bil ja, lå ca 15 sek forran i tid på runde 2, men klarte å kjøre ut av den andre brostein svingen :s

 

edit:

Time Trial: A4 Nordschleife

 

What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

 

When: Now until Saturday, April 27th at 12:01PM PDT

 

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

 

Track and Car: Audi A4 Touring Car - Nürburgring

 

How: Navigate to the “Leaderboards” menu and scroll down to “Time Trial”. Scroll down to “A4 Nordschleife” and “Press A to Start Race” at the top of the leaderboard. Set your best possible lap time!

Endret av Krepsen80

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår