RBrambo Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 24 timers løpet på Le Mans går av stabelen nå i helga, så 24 runders løpet på Forza blir derfor på fredag. Kvalifiseringen kjøres da på onsdag. evt. torsdag med noen treningsrunder i tillegg. Dette med tanke på at det skal være rullende start i løpet, så alle veit hvor "starten går". Håper flest mulig blir med, jo fler jo bedre. Se på det som en utfordring, ikke et problem at det blir en par timer å sitte konsentrert for å kjøre så fort som mulig på fredagskvelden. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Satser på å kjøre kvalifiseringen i morgen klokka. 20.00. Dersom det blir veldig få, vil det rett og slett bare kjøres en trening i morgen, og med Random startrekkefølge i racet på fredag. Race start er fredag 20.00... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Satser på å kjøre kvalifiseringen i morgen klokka. 20.00. Dersom det blir veldig få, vil det rett og slett bare kjøres en trening i morgen, og med Random startrekkefølge i racet på fredag. Race start er fredag 20.00... Rekker ikke no kvalik i dag, men skal prøve å rekke løpet i morra. Greit å bare begynne bakerst på griden? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Var ingen som møtte til kvalifisering i dag, inkludert meg sjøl... Var litt sliten etter jobb i dag, så klarte å sovne på sofaen... Så blir vanlig start med random grid. Starten er uansett ikke det som har mest å si på 24 runder. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Hvilke regler kjører dere med? Er det uten restriktor? Jeg testet her en kveld å lå 10 sekunder etter bestetiden på rundetidene til tifosi sin 550 :S Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 (endret) Lov å fjerne restriktoren, bytte til bedre bremser, stabstag, fjøring, drivaksling... Ikke lov å gjøre noe annet enn å fjerne restriktor i motoren... Fyrer opp ca. klokka 19.00 i kveld, racet starter klokka 20.00 men noen trenger kanskje litt tid på justeringer og småmodifiseringer, så fra 19 - 20 blir det warmup/justeringstid... Men gjentar at McLaren F1 og JGTC R34 Skyline bør unngås da disse er overlegne alle andre biler... Endret Juni 10, 2011 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Fint, uten restriktor holder jeg følge :D Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 rundetid?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Tifosi har kjørt på 3:42.xx på leaderboarden, jeg prøvde Soarer`n å lå ett par sec etter. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 okok...jeg har aston..kjørte på jevne 3,47 runder..så drivde jeg å tunet i et par timer å kom ned på 3,43,2xx Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Nå begynner det å lyne og tordne her... Så kan hende jeg må utsette starten 30min - 1time... får se an litt hvor lenge det holder på... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da er 24 runder på LeMans unnagjort... Takk til Daniel, Ducky, Furyton og Gtfive som stilte opp. Dog ble det noe amputert for Gtfive som sleit med nettverksproblemer. Regner med at det blir gjort et nytt forsøk om ett års tid, på Forza4, håper fler blir med da. Full grid med 16 biler hadde vært gøy... Blir lagt ut bilder i mediatråden etter hvert... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 får du lastet ned bilder fra Forzasiden? får bare error her.... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Jada, funker fint det... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2011 Noen som er med på litt kjøring idag? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg