Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

Hva er forsjellen på core å elite å pro? :P

http://www.xbox.com/en-GB/hardware/catalog.aspx?sd=0&r=0&g=204000000&c=10&xlm=0&h=0&p=1

Hadde gått for PRO, HD og 60GB hardisk så du kan legge inn en del spill. Vurderer å kjøpe meg en slik om jeg ikke får igjen xboxen min eller den er like f### etter reperasjon.

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spiller ingen rolle hvem man velger nei, med en feil rate på hele 54% så rammes mange uansett hvilke modell. Men klart 05/06modell var verst.

Bare jeg som synes at folka bak Forza 3 burde slippe ut lista over biler som er med, har så mange ønsker som jeg håper er med:driving

Ble det sluppet noen ofisiell liste før Forza2 kom, hvor lenge før evt.?

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Launch-konsolene hadde mye problemer, jeg er vel heldig som ikke har fått 3RLOD på min. Den siste generasjonen (Jasper) som er i butikkene nå mener folk er "kurert" og at det er lavere feilrate på den enn PS3 (under 10%).

De lekker nye biler hele tiden. Offisielt har de nye biler og baner annenhver tirsdag på forzamotorsport.net men samtidig så viser de fram spillet i masse forskjellige promo-sammenhenger nå om dagen så det lekkes biler omtrent daglig.

Komplette specs, billiste, oversikt over baner osv blir tilgjengelig før spillet kommer ut, når er vanskelig å si, det er opp til Turn 10.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Launch-konsolene hadde mye problemer, jeg er vel heldig som ikke har fått 3RLOD på min. Den siste generasjonen (Jasper) som er i butikkene nå mener folk er "kurert" og at det er lavere feilrate på den enn PS3 (under 10%).

De lekker nye biler hele tiden. Offisielt har de nye biler og baner annenhver tirsdag på forzamotorsport.net men samtidig så viser de fram spillet i masse forskjellige promo-sammenhenger nå om dagen så det lekkes biler omtrent daglig.

Komplette specs, billiste, oversikt over baner osv blir tilgjengelig før spillet kommer ut, når er vanskelig å si, det er opp til Turn 10.

Er det ikke hver torsdag de legger ut noe nytt da på FM?

Får håpe Xbox 720 blir skrudd sammen mye bedere, må jo tape enormt med penger når 17milioner av totalt 32milioner blir ødelagt.

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke som at de 17 mill konsollene går i søpla, MS fikser dem jo, men det sier seg selv at det koster maaaange store kroner for MS.

Nei mesteparten blir jo reparert fortløpende, om de ikke blir reparert med en gang eller det vil ta for langt for eier å vente på at den blir reparert så blir de jo gjort om til inbyttekonsoller. Om de ikke er for ødelagt da, blir vel kasta da.

En reperasjon koster vel i snitt 150€ (hvertfall når jeg måtte sende inn min her om dagen, takk og pris for garanti)

Endret av -€mil-

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider