Krepsen80 Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 hirr hirr Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Platene hiver du jo på harddisken uansett så det er ikke noe å tenke på. Så lenge man kan legge inn begge platene, så kun ha ene i så funker det greit.. Hvis man derimot må bytte plate etc så blir det hat :p.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Så lenge man kan legge inn begge platene, så kun ha ene i så funker det greit.. Hvis man derimot må bytte plate etc så blir det hat :p.. Turn10 har bekreftet for lenge siden at man _ikke_ må bytte plate om man har harddisk. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bajas92 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 hvordan er det man lagrer det på harddisken?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Når du er på hovedmenyen på xboxen så trykker du X eller Y når du står på spillet. Da skal du få opp en ny meny der du kan velge om du vil lagre spillet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straum88 Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2881528.aspx litt eye candy;) noen filmer fra gameplay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straum88 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 noen som har sett gameplay klippene som jeg posta? de viser fra karriere modusen på spillet. mistet natte søvnen pga de klippene..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Gleder meg mest til m5`en og aston martin db7, eller hva sier dere? :P Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Sakser inn noe jeg har skrevet ett heeelt annet sted jeg :) Gleder meg kraftig til å misbruke Datsun 510.. Ser for meg å kjøre den nesten original. Blir GØY :D Ser for meg at Celica Supra kommer til å bli overtrimmet deluxe av folk flest (Droppe oppi 2jz, evnt 7m-gte), samme gjelder Miata/mx5, siden folk flest slenger i større motor enn å jobbe med understellet. Celica Gt-4 blir en morsom bil å misbruke konstant rundt banene Scion blir morsomt innslag igjen, kjørte i en del race med A850 begrensing med den som er på Forza 2. Blir gøy å teste flere. Acura ARX-02a #66 de Ferran Motorsports Dette liker jeg derimot ikke.. Liker ikke alle racerbilene.. Føler at de ikke er morsomme å kjøre, samt noe jeg bare selger sad.gif Samme gjelder seff og 1997 #23 Nismo R390... sad.gif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Sakser inn noe jeg har skrevet ett heeelt annet sted jeg :) Gleder meg kraftig til å misbruke Datsun 510.. Ser for meg å kjøre den nesten original. Blir GØY :D Ser for meg at Celica Supra kommer til å bli overtrimmet deluxe av folk flest (Droppe oppi 2jz, evnt 7m-gte), samme gjelder Miata/mx5, siden folk flest slenger i større motor enn å jobbe med understellet. Celica Gt-4 blir en morsom bil å misbruke konstant rundt banene Scion blir morsomt innslag igjen, kjørte i en del race med A850 begrensing med den som er på Forza 2. Blir gøy å teste flere. Acura ARX-02a #66 de Ferran Motorsports Dette liker jeg derimot ikke.. Liker ikke alle racerbilene.. Føler at de ikke er morsomme å kjøre, samt noe jeg bare selger sad.gif Samme gjelder seff og 1997 #23 Nismo R390... sad.gif Det er jo smak og behag dette med R bilene i spillet. Jeg klarer faktisk å ha disse i garasjen, men dette er kun fordi jeg må bruke dem i noen løp. Andre liker vell å kjøre løp med disse PGA overlegen aerodynamikk, sinnsykt veigrep og bilene er veldig like effekt/vekt/downforse og alt det der.. Så la disse og være med. Men jeg hadde nok ikke grini om disse hadde blitt byttet ut mot eventuelle biler jeg kommer til å savne.. Noen som kan bekrefte at det blir med pickuper på denne versonen? Så en plass et bilde, men dette var uten forza logoen eller turn10 logoen på.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Dodge ram SRT-10 er jo bekrefet her: http://forzamotorsport.net/en-us/_templates/NewsDetail.aspx?id=1209 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 da var xbox elite bestilt :D hvor selges forza 2 billi? :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Ny bekreftet morrobil: Bugatti Veyron!! :oohh video: http://www.joystiq.com/2009/09/02/forza-3-welcomes-1000-horsepower-bugatti-veyron-supercar/ Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 blir vel en av de som man bare har i garasjen for og ha der:P håpløs og kjøre.. hehe alle husker vel escudo fra gran turiosmo. hehe.. Men ser frem til RB eller SR swap i 510 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Bugatti dragging på langstrekka på nordschleife kan ta av litt :D Tviler på at bugattien blir vanskelig å kjøre, da har ikke Turn10 gjort jobben sin og det pleier de å gjøre :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg