Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sakser inn noe jeg har skrevet ett heeelt annet sted jeg :)

Gleder meg kraftig til å misbruke Datsun 510.. Ser for meg å kjøre den nesten original. Blir GØY :D

Ser for meg at Celica Supra kommer til å bli overtrimmet deluxe av folk flest (Droppe oppi 2jz, evnt 7m-gte), samme gjelder Miata/mx5, siden folk flest slenger i større motor enn å jobbe med understellet.

Celica Gt-4 blir en morsom bil å misbruke konstant rundt banene

Scion blir morsomt innslag igjen, kjørte i en del race med A850 begrensing med den som er på Forza 2. Blir gøy å teste flere.

Acura ARX-02a #66 de Ferran Motorsports

Dette liker jeg derimot ikke.. Liker ikke alle racerbilene.. Føler at de ikke er morsomme å kjøre, samt noe jeg bare selger sad.gif

Samme gjelder seff og 1997 #23 Nismo R390... sad.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakser inn noe jeg har skrevet ett heeelt annet sted jeg :)

Gleder meg kraftig til å misbruke Datsun 510.. Ser for meg å kjøre den nesten original. Blir GØY :D

Ser for meg at Celica Supra kommer til å bli overtrimmet deluxe av folk flest (Droppe oppi 2jz, evnt 7m-gte), samme gjelder Miata/mx5, siden folk flest slenger i større motor enn å jobbe med understellet.

Celica Gt-4 blir en morsom bil å misbruke konstant rundt banene

Scion blir morsomt innslag igjen, kjørte i en del race med A850 begrensing med den som er på Forza 2. Blir gøy å teste flere.

Acura ARX-02a #66 de Ferran Motorsports

Dette liker jeg derimot ikke.. Liker ikke alle racerbilene.. Føler at de ikke er morsomme å kjøre, samt noe jeg bare selger sad.gif

Samme gjelder seff og 1997 #23 Nismo R390... sad.gif

Det er jo smak og behag dette med R bilene i spillet. Jeg klarer faktisk å ha disse i garasjen, men dette er kun fordi jeg må bruke dem i noen løp. Andre liker vell å kjøre løp med disse PGA overlegen aerodynamikk, sinnsykt veigrep og bilene er veldig like effekt/vekt/downforse og alt det der..

Så la disse og være med. Men jeg hadde nok ikke grini om disse hadde blitt byttet ut mot eventuelle biler jeg kommer til å savne..

Noen som kan bekrefte at det blir med pickuper på denne versonen? Så en plass et bilde, men dette var uten forza logoen eller turn10 logoen på..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider