Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må bare komme med en ting her :P

Og drifte med en rwd bil er ikke lett, heller ikke i virkligheten. Hvis man gir full gass, så sier det deg selv at man går rundt ;P

Men går ann å være varsom på gassen, det jeg mener med det er at man ikke gir full gass, også heller bare feele på gassen. Går kanskje ikke så fort, men det funker. Også blir man bedre og bedre etterhvert. Også en annen ting, forza er simulator spill, men for mange som ikke har vært inne i forza spillet, så syntes jeg at dere skal lese litt mere om spillet ;)

Og jeg syntes forza er det beste bil spillet, smak og behag da selfølgelig ;) Og jeg har selv ikke prøvd GT4 spillet, men kunne tenkt meg å prøvd det en gang ;)

Mvh Andreaz

Forza drifter!

Gt Xbox live: Andreazyo

Gjør som meg, ligg brei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt me 2ern er bra men kunne tenkt meg funksjon å sette forca kitte på veilside styling foreksempel...downforce å nice look.. ;) å seff noe gamle klassikere som gamle opler å forder er jo kult mere vanlige biler som kan bli grom og hadde jo vert kult...litt stasjonsvogner me vill styling å plenty me motor er jo heller ikke domt;) min mening;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært kult med pickups og stasjonsvogner. men det skulle ha vært bedre fartsfølelse. ligger på 350 km/t og det virker som 35 km/t i virkeligheten.er enig i at det skulle vært MYE mer klassikerbiler med. mye mer biler generelt.håper på et bra spill i framtiden:P

kjøre:

VW Golf 1,9 TDI 2003

VW Boble 1300 1966

Lenke til kommentar
Del på andre sider