Mr_Ford Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 går det å laste ned på pcen og føre over på minnebrikke til xboxen? kommer meg ikke online med xboxen Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Jeg er fornyød, meget fornøyd. En velykket oppfølger og arvtaker til Forza2:win Gleder meg sinnsykt til fullversjonen nå, bare å få se alle bila som er med og ikke minst modde de slik jeg vil. Ahh som jeg gleder meg:lol: Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Da har jeg spilt demoen i en times tid.. Jeg er mildt sagt.. Skuffet. Grafikken er fantastisk, detaljnivå og annen driid dem har skrytt opp i skyene svarer absolutt til forventningene.. Problemet er at spillet rettogslett er tregt.. Det er som å spille et virkelig krevende spill på en litt for svak datamaskin. Alt reagerer rettogslett for tregt.. Nå vet jeg ikke om dette blir fikset til fullversjonen slippes, men jeg vurderer igrunn å avbestille inntil videre. Gi meg forza med 3'erns grafikk, baner, biler og detaljnivå og 2'erns spillfysikk så er jeg happy. Håper andre har bedre erfaringer enn meg, kan hende jeg rettogslett er kresen. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Da har jeg spilt demoen i en times tid.. Jeg er mildt sagt.. Skuffet. Grafikken er fantastisk, detaljnivå og annen driid dem har skrytt opp i skyene svarer absolutt til forventningene.. Problemet er at spillet rettogslett er tregt.. Det er som å spille et virkelig krevende spill på en litt for svak datamaskin. Alt reagerer rettogslett for tregt.. Nå vet jeg ikke om dette blir fikset til fullversjonen slippes, men jeg vurderer igrunn å avbestille inntil videre. Gi meg forza med 3'erns grafikk, baner, biler og detaljnivå og 2'erns spillfysikk så er jeg happy. Håper andre har bedre erfaringer enn meg, kan hende jeg rettogslett er kresen. kan hende du hadde for høye forventninger?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Har spilt det i en times tid jeg og nå, jeg var skuffa fordi det rett og slett var litt lite. Greit nok, det er en demo, men hvorfor ikke en eller to biler til, og kanskje en litt lenger bane? Skjønner ikke hvorfor du kaller det treigt Nytern, Forza 2 er omtrent helt likt om du kjører orginale biler der og. Kan ikke si at jeg gleder med mindre til den 23. oktober iallefall! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Ja jeg sitter her og venter jeg... Må være gullmedlem for å få demoen, jeg nedgraderte til sølv for ikke så lenge siden. Nå vil jeg oppgradere til gull igjen, såå får jeg ikke til å betale med kort. Muligens fordi sparebank1 sin nettbank har havarert... Skikkelig flotte greier :p God timing. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 savner boost måler=/ Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 noen som vet svar på spørsmålet mitt? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Holy crap! Det er med clutch, så jævlig uvant og digg:respect Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 demoen var rett og slett en skuffelse...skadegraffiken var jo helt på tryne..til og med det 1st toca spillet var jo bedre skadegraffik på..kolidere i 200 og litt lakk forvandles til gråfarge,det var for dårlig......grafikken var kjempebra og morro å kjøre rundt den litt tørre banen..hvor ble det av dekkrøyken som var litt kjip i 2eren??her var det jo ikke røyk nesten..må si jeg er skuffet..utenom grafikken er 2eren mye bedre Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 demoen var rett og slett en skuffelse... Hvem var det som hadde høye forventninger sa du? Prøv å kjør litt i motsatt retning av de andre bilene og kræsj litt.. Da får du se at det detter av noen deler :p Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 skjønner ikke at dere syns demoen er skuffende, jeg syns det var konge, og virker sykt lovende til fullversjonen! Jeg syns det ikke finnes tregt overhodet, samt at grafikken er konge! Gleder meg nå ja! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Feeet den driftevideoen. Gjett om jeg skal mekke skrensevids a :D Hvordan funker det å clutchkicke ut rompa? noen som har prøvd? Driver å laster ned demoen nå Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Går det ann å ta bilder og laste de opp på nettet å finne dem der? Isåfall er det noen som har tatt noen bilder, så jeg kan få sett litt, for jeg får ikke lastet ned demoen. Så får bare vente! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 -Ingen som bet seg merke i hvor lette bilene blir over kuler/humper på banen? hehe.. -Lyden.. Downshift med 911 f.eks, det virkelig smeller i girkassa. Eller det at det hørest ut som bilen skurer over humper. Ellers sjennerelt en del bedre enn forza 2. -Det dere interiør kameraet er derimot total waste.. Finnes ikke litt kult engang.. Vil heller ha tilbake det kameratet som er forann bilen med tacho midt på skjermen.. mye mere oversiktlig.. Har faktisk behov for shiftlight som det er nå.. -Noen som reagerte på AI`en? Kan ikke huske sist jeg nedkjørt på samme måte på 2ern.. Kunne i det minste "pløye" seg vei og bremse sent mot en sving uten og få en bil i ræva.. Må spille mere, for og få litt mere feelingen med det. Det er helt klart annerledes enn 2ern.. btw, så har jeg tilgode og spille en oppfølger av et konge bilspill som føles likt som forgjngeren.. Bare kjørte raskt igjennom med alle bilene.. Uansett, det er bare en DEMO.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg