Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Forza er bare en dårlig parodi, i forhold til gran turismo, men det også er langt ifra virkeligheten... Kjører selv drifting, irl, så en viss peiling på hvordan en bil skal oppføre seg, mener jag at jeg har...

VEEELDIG lenge siden jeg har postet her, men denne kommentaren var morsom :)

At du velger gran turismo foran forza 2 beviser jo hvor mye du vet.. Gran turismo 3, er bra.. men 4ern, og prolouge er jo helt bånn i bøtta.. :biker

500hk eller 100hk, du kan få sladd uansett..

På en bil med 100hk, om man skal sladde, har tyngdekraft veldig mye å si, si du kommer i 100kmt på langsletta på rudskogen, med en sierra/bmw e30/hva som helst egentli, går på bremsen i det du begynner å svinge, merker man tyngdekrafta forflytter seg fremover, og hekken på bilen blir lettere og lettere, grepet bak dermed dårligere, får man altfor mye sladd er det veldig vanskelig å ta kontraen med så lite hester...

Regner med at du veit der, siden du kjører drifting (du også...), men kjekt og vite for noen andre her sikkert :P

Dette beskrives veldig bra på feks drift bible, ellers kan man jo teste nå på vinterføre :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det faktum at alle teknikker man bruker i virkeligheten i drifting virker på samme måte i spillet. (lift off, feint etc, og at alle justeringer man gjør på understell dekk osv får den effekten den ville hatt i virkeligheten)

Det er jo alltid et godt tegn. Det er noen småfeil med fysikkmotoren i Forza 2 og, men det er veldig veldig veldig mye riktig. Og jeg har testet den.. MYE :D

Når Forza 3 kommer blir det hvertfall fulle lobbyer med Bilforumet folk som skal skrense.. regner jeg med?

:driving

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en eller anne fører som kjører høyt oppe i en eller annen racing serie, sett han i en bil som finnes i spillene og på en bane som finnes i begge spillene. Så setter du han med GT4 og forza 2 på samme bane med så like biler som mulig.. resultat bør bli likt om forza2 har gjort ting rktig.. på GT4 er banene +/- 10cm på lengden og fører kjører på samme tidene der som i virkeligheten...

Som iherdig xbox motstander, har en under tven alikevel gitt:D.. Så syntes jeg forza2 er mere lettkjørt enn gt4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEEELDIG lenge siden jeg har postet her, men denne kommentaren var morsom :)

At du velger gran turismo foran forza 2 beviser jo hvor mye du vet.. Gran turismo 3, er bra.. men 4ern, og prolouge er jo helt bånn i bøtta.. :biker

500hk eller 100hk, du kan få sladd uansett..

På en bil med 100hk, om man skal sladde, har tyngdekraft veldig mye å si, si du kommer i 100kmt på langsletta på rudskogen, med en sierra/bmw e30/hva som helst egentli, går på bremsen i det du begynner å svinge, merker man tyngdekrafta forflytter seg fremover, og hekken på bilen blir lettere og lettere, grepet bak dermed dårligere, får man altfor mye sladd er det veldig vanskelig å ta kontraen med så lite hester...

Regner med at du veit der, siden du kjører drifting (du også...), men kjekt og vite for noen andre her sikkert :P

Dette beskrives veldig bra på feks drift bible, ellers kan man jo teste nå på vinterføre :)

drifetr en del selv med motorsvak 200hk bmw e30 på sommertreff å det han sier stemmer frykteli bra;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en eller anne fører som kjører høyt oppe i en eller annen racing serie, sett han i en bil som finnes i spillene og på en bane som finnes i begge spillene. Så setter du han med GT4 og forza 2 på samme bane med så like biler som mulig.. resultat bør bli likt om forza2 har gjort ting rktig.. på GT4 er banene +/- 10cm på lengden og fører kjører på samme tidene der som i virkeligheten...

Ooog på forza var det maksimalt feilamrgin på +/- 5cm i flg dem selv på ringen. ellers så var det mer nøyaktig ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det faktum at alle teknikker man bruker i virkeligheten i drifting virker på samme måte i spillet. (lift off, feint etc, og at alle justeringer man gjør på understell dekk osv får den effekten den ville hatt i virkeligheten)

Det er jo alltid et godt tegn. Det er noen småfeil med fysikkmotoren i Forza 2 og, men det er veldig veldig veldig mye riktig. Og jeg har testet den.. MYE :D

Når Forza 3 kommer blir det hvertfall fulle lobbyer med Bilforumet folk som skal skrense.. regner jeg med?

:driving

Spørs jo litt da.

Om de tar av med tunefunksjoner så tror jeg folk flest kommer til å bygge biler fremfor å kjøre så mye online:P

Men ja, regner med at det blir noen uker online på denne versjonen av forza og!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen fler opplysninger om spillet?:D

http://forzamotorsport.net/default.htm

Så fort det finnes noe offisiell info finner du det på den hjemmesiden. Som du ser er det enda ikke kunngjort at Forza 3 kommer i det hele tatt, så jeg ser ikke poenget med å begynne hypen riktig ennå.

De har dog bekreftet at de jobber med "the next big thing" ;)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh, endelig funnet en bil som funker for meg sidelengs, delvis i alle fall, litt og lære enda:D BMW e46 M3, Med det meste som kan gjøres på motor og understell, uten turbo og andre pusteredskaper. på orginal blokk. Må få til noe bilder snart. bare få dratt kabel til stua og kjøpt live igjen..

På forza 3 ?:hvaskjera

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider