Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

Turn10's youtube kanal. Her vil det bli lagt ut en del korte klipp av forskjellige biler fram til release http://www.youtube.com/Turn10Studios#play/uploads/0/PBAjLRkt9ow

Det vil bli lagt ut info om en ny bil per dag fram til release på hjemmesida dems, først ut: koenigsegg CCGT

Kikk innom her hver dag for ny bil

http://forzamotorsport.net/en-us/default.htm

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problemet med dynamic gifting var at valget av førstebil kunne få enorme konsekvenser senere i spillet og skape store forskjeller mellom de forskjellige bilene og banene du velger først i spillet. For å gjøre det likt for alle valgte de å heller gi samme gift-cars utover i season-play. Helt grei endring spør du meg.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt er det jo, men om det systemet er slik jeg har forstått det så kunne du ha fått en Ferrari F50 GT for å gå opp til level 2. Og om det er helt riktig veit jeg heller ikke.

Nei, dynamic.. ikke random.

Altså, bil som passer til din level, men som er tilpasset din kjørestil og dine valg.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle slenge ut link til en pakke med Xbox360 og Forza 3 i samme pakke: http://www.pixmania.com/spill-xbox-360-elite-forza-moto/nono3661614_jvart.html

Er ikke sikker på hvordan dette firmaet er å handle hos, men de har hvertfall denne pakken som jeg mener noen tidligere har forespurt :)

Ikke den pakken det har vært snakk om før. Den ofisielle Xbox 3607Forza 3 bundelen har konsoll med to håndkontroller og 250GB harddisk.

Denne er bare en vanlig Elite 120 GB, med Forza..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg syyyykt til spillet kommer ut! for ikke prøvd det før det kommer ut heller:( får ikke lasta ned demoen for jeg kommer meg ikke online på sexboxen men noen som vet om det går å laste den ned på pc for så og overføre med en minnepenn?

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg syyyykt til spillet kommer ut! for ikke prøvd det før det kommer ut heller:( får ikke lasta ned demoen for jeg kommer meg ikke online på sexboxen men noen som vet om det går å laste den ned på pc for så og overføre med en minnepenn?

Et skudd i mørket: Satt i nettkabelen? :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider