Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

har du prøvd å starte nedlastingen på pc'n? du har gull medlemskap?

mener man kan laste det ned til xboxen her:

http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d53084d/?of=1

Da gir du bare Xboxen din beskjed om å begynne å laste ned denne neste gang den startes.

dagens bil er forsåvidt 2008 BMW Z4M Coupe!

http://forzamotorsport.net/en-us/car_of_the_day/bmw_z4.aspx

Dét tror jeg blir en artig tuningobjekt, både til å kjøre fort og til å kjøre sidelengs.

COD_day3_8.jpg?n=1233

COD_day3_1.jpg?n=8686

Endret av momo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han mener at han ikke har mulighet til å sette nettverkskabel i boxen.. :)

oki, på min så er det et lite hull bakpå xboksen rett ved der man plugger inn kabelen til tv'n, hullet er på størrelse med de hullene som er bakpå ruteren... har ikke elite...

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner ikke hvorfor dere klager så mye på grunn av den golfen. Dere som liker vag får da 1'r golf runde lykter å 1'r golf rabbit med firkanta.

Hvorfor er det så om å gjøre å ha samme bilen to ganger, for det er ikke så mye forskjell på dem utsene messig..

Og på norsk så vil dette si at vi får BÅDE golf mk1 med runde og firkanta lykter? Eller er det noe jeg fortsatt missforstår her?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg forstår det, men kan ta feil da. For vi fikk jo ett glims av at det var en golf mk1 i en video. Der du kunne velge den. Så har du denne rabbitn. Tar jeg feil så var det rabbit på filmen, men ikke 100% sikker.

Hvorfor gidde å bry seg å spekkulere så mye i hca som er med. Det får vi sjå når det kommer. Så ennkelt er det jo.. Vennter jo på dete jeg men er ikke på kannten av stupet for å vite akkurat hva som e med. Da blir det jo ikke gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg syns at siden VW er tysk så bør den tyske "skikkelige" versjonen være med. Ikke en sær og stygg USA versjon. Så skal jeg kjøre en slik bil får jeg sørge for at den har et episk tune sånn at dere bare ser baksida :D

Men jeg tviler på at vi får den i runde lykter og, da skal f**n med jeg ha Levin front på Sprinter min å :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider