Pellick Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Jeg tror han mener at han ikke har mulighet til å sette nettverkskabel i boxen.. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Sjekka den infosiden om spillet, flirte litt når jeg så dette: Sjanger: Racerkjøring og flyving :respect Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 (endret) har du prøvd å starte nedlastingen på pc'n? du har gull medlemskap? mener man kan laste det ned til xboxen her: http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d53084d/?of=1 Da gir du bare Xboxen din beskjed om å begynne å laste ned denne neste gang den startes. dagens bil er forsåvidt 2008 BMW Z4M Coupe! http://forzamotorsport.net/en-us/car_of_the_day/bmw_z4.aspx Dét tror jeg blir en artig tuningobjekt, både til å kjøre fort og til å kjøre sidelengs. Endret September 30, 2009 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Jeg tror han mener at han ikke har mulighet til å sette nettverkskabel i boxen.. :) oki, på min så er det et lite hull bakpå xboksen rett ved der man plugger inn kabelen til tv'n, hullet er på størrelse med de hullene som er bakpå ruteren... har ikke elite... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Alt som ligger på disc 2: http://xbox360.ign.com/articles/103/1031109p1.html Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hmm.. Opel Lotus Omega.. :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hmm.. Opel Lotus Omega.. :D Den er med i 2`eren og! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hmmmms... :shake Bedre.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hmmmms... :shake Bedre.. imponert over at det faktisk er Ronal Turbo felger på bilen jeg... men ja.. booooo on USDM Rabbit! ville ha golf jeg, ikke rabbit -_- Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Sjønner ikke hvorfor dere klager så mye på grunn av den golfen. Dere som liker vag får da 1'r golf runde lykter å 1'r golf rabbit med firkanta. Hvorfor er det så om å gjøre å ha samme bilen to ganger, for det er ikke så mye forskjell på dem utsene messig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Det er i det minste forskjell på dem. I Gran Turismo 4 er det fire identiske Civics... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Sjønner ikke hvorfor dere klager så mye på grunn av den golfen. Dere som liker vag får da 1'r golf runde lykter å 1'r golf rabbit med firkanta.Hvorfor er det så om å gjøre å ha samme bilen to ganger, for det er ikke så mye forskjell på dem utsene messig.. Og på norsk så vil dette si at vi får BÅDE golf mk1 med runde og firkanta lykter? Eller er det noe jeg fortsatt missforstår her? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sånn jeg forstår det, men kan ta feil da. For vi fikk jo ett glims av at det var en golf mk1 i en video. Der du kunne velge den. Så har du denne rabbitn. Tar jeg feil så var det rabbit på filmen, men ikke 100% sikker. Hvorfor gidde å bry seg å spekkulere så mye i hca som er med. Det får vi sjå når det kommer. Så ennkelt er det jo.. Vennter jo på dete jeg men er ikke på kannten av stupet for å vite akkurat hva som e med. Da blir det jo ikke gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Vel jeg syns at siden VW er tysk så bør den tyske "skikkelige" versjonen være med. Ikke en sær og stygg USA versjon. Så skal jeg kjøre en slik bil får jeg sørge for at den har et episk tune sånn at dere bare ser baksida :D Men jeg tviler på at vi får den i runde lykter og, da skal f**n med jeg ha Levin front på Sprinter min å :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Håper at man får RWD konverting / bytte av motor uavhengig! Og håper Skyline R32 kan konverteres til RWD og! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg