Bekklund Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ingen som kan svare på mitt spørsmål? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 https://cdon.no/customer/order/ Evt kan du logge inn, klikke på "mine sider" oppe til høyre, så "Min ordrehistorie" Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 cossiemk1.. Greide du ikke å ta svinger med late biler i forza 2 børr du vurdere å trene på å spille litt mer. Vi som har spillt det i flere hundre timer kan understreke att det ikke er noe problem. Heller ikke med en mye stærkere bil. Så att du ikke får det til er ikke spillet's skyld. Har aldri sagt at det er spillets skyld, men dette skal liksom være et realistisk bilspill, og det er det jo ikke... Men hva vet vel jeg, jeg har jo bare kjørt asfaltracing og drifting i "noen" år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 aaaaaaaaaah gleder meg så sykt nå!! fyr opp noen bra filmer a så jeg har noe å døyve smerten med!! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalmAndreas Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gleder meg sikkelig til 23 nå. etter jeg leste vg sinn anmeldelse så ble jeg bare enda mer spent. Håper virkelig de har fått til å få tunge biler til å føles tunge. Har de fått til M5'en så blir det awsome! Lurer også på hvordan de Suvene kommer til å føles på bane, har aldri kjørt suv i et racing spill. Noen som har fått testet suv i demoen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er ikke med noen SUV i demoen, men man kjenner klart forskjell på bilene! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Er ikke med noen SUV i demoen, men man kjenner klart forskjell på bilene! Det er helt sant, vil nesten påstå at Mini Cooper er den mest livlige og artige bilen i demoen :race Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalmAndreas Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Høres veldig bra ut! Har ikke vært hjemme i det siste, så har ikke fått prøvd demoen selv (kansje like greit, så vet jeg ikke hva som venter.) Men vil påstå at det er et fåtall spill som klarer å gi deg den mestring følelsen som Forza 2 / PGR 3 klarer. Har spillt litt need for speed carbon og most wanted osv tiligere i år. Og her trengs det ingen øving du kan kjøre rundt i 300 km/t og ta usvinger uten problemer (bare trykke "Slow-motion kanppen" dette er latterlig. Det er heller ingen "feel" i de forskjellige bilene. HAr ikke testet shift enda, så vet ikke om de har lært av sine feil. Men jeg går for Forza, lei av EA sitt dritt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Har bestilt på CDON for lenge siden, men får ikke opp noe status noe sted? Er inne på min ordrehisorie og inne på den nevnte orderen, og her står det kun Artikkelnummer, Tittel, Antall og Pris .. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Har akkurat prøvd demoen, håper spillet blir bedre enn det :( Var noen rare ting som føltes unaturlig ut, syntes det var bedre på gamle. Ble for mye "arcane" feeling når jeg kjørte... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=F7G1Xfaw0jM 8 dager igjen!! Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jess! De hadde fått med Borbet A felga med grei kant!! Mangler bare E34 M5'en nå så er jeg i lykkerus framover! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Og der var statusen på CDON endret til "Ikke Sendt" igjen... baa.. Prisen på elkjøp har gått opp til 499,- og... Men lurer på om jeg skal bestille der jeg.. Og bare sende i retur til cdon når det kommer. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Eller selge vidre til noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Står ingen ting på min status på cdon, det gjør det heller ikke på noen av de 5 siste ordrene mine fra dem i løpet av sep/okt så stoler ikke på at statusen fungerer. Begynner å bli lei av å vente, kjøper meg nok ny tv neste helg så jeg får spilla i HD :D Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg