Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cossiemk1..

Greide du ikke å ta svinger med late biler i forza 2 børr du vurdere å trene på å spille litt mer. Vi som har spillt det i flere hundre timer kan understreke att det ikke er noe problem. Heller ikke med en mye stærkere bil. Så att du ikke får det til er ikke spillet's skyld.

Har aldri sagt at det er spillets skyld, men dette skal liksom være et realistisk bilspill, og det er det jo ikke...

Men hva vet vel jeg, jeg har jo bare kjørt asfaltracing og drifting i "noen" år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sikkelig til 23 nå. etter jeg leste vg sinn anmeldelse så ble jeg bare enda mer spent. Håper virkelig de har fått til å få tunge biler til å føles tunge. Har de fått til M5'en så blir det awsome!

Lurer også på hvordan de Suvene kommer til å føles på bane, har aldri kjørt suv i et racing spill. Noen som har fått testet suv i demoen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut! Har ikke vært hjemme i det siste, så har ikke fått prøvd demoen selv (kansje like greit, så vet jeg ikke hva som venter.) Men vil påstå at det er et fåtall spill som klarer å gi deg den mestring følelsen som Forza 2 / PGR 3 klarer. Har spillt litt need for speed carbon og most wanted osv tiligere i år. Og her trengs det ingen øving du kan kjøre rundt i 300 km/t og ta usvinger uten problemer (bare trykke "Slow-motion kanppen" dette er latterlig. Det er heller ingen "feel" i de forskjellige bilene.

HAr ikke testet shift enda, så vet ikke om de har lært av sine feil. Men jeg går for Forza, lei av EA sitt dritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat prøvd demoen, håper spillet blir bedre enn det :(

Var noen rare ting som føltes unaturlig ut, syntes det var bedre på gamle. Ble for mye "arcane" feeling når jeg kjørte...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider