momo Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 hmm har dem søndagsåpent? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundis-85 Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 hehe.. skulle til å skirve inn igår. så folk fikk rukket å kjøpe det. men nettverket kræsja hjemme.. bare å dra innom på mandag det.. har forhåndsbestillt. limited fra gamestop. men klarte ikke å holde meg.. får selge det jeg har nå på fredag til 3-400 eller no =) eller så er det jo greit å ha to i tilfelle det ene blir ødelagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Til dere som får spillet tidlig. Husk å nappe ut nettverkskabelen så boxen din er offline... her fra twitter: "Pirates and illegitimate pre-release players will be bummed. Forever." Og det er nettop derfor jeg ikke kobler i netverkskabelen og bruker en "falsk" konto på dette! :happyhappy: En stor skuffelse er at X5'en ikke kan RWD konverteres... Endret Oktober 18, 2009 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 I følge twitter så kan man spille retail kopi av spillet i morgen uten frykt for å bannes, for da slippes spillet i japan og da er det fritt fram. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 En stor skuffelse er at X5'en ikke kan RWD konverteres... Men du kan vel fremdeles fordele 100% av kreftene bak med oppgraderte differ? Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Men du kan vel fremdeles fordele 100% av kreftene bak med oppgraderte differ? Har ikke prøvd det enda, men regner med at man fortsatt har 10% drift på framhjulene som i forza 2 Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Går det ann å modde interiøret på bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Går det ann å modde interiøret på bilene? Et tileggs spørsmål til det der, kan man velge interiør når man kjøper bil også som på TDU? http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/tv/TXP42X10E/panasonic-42-plasma-tv I løpet av uka så blir det enn slik, skal bli nice å game da:happyhappy: Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Du kam vel heller ikke putte 4x4 på andre bmw'r heller. Samme som at ae86 bare fås som rwd og awd. ikke fwd selv om dem har biler med det i spille. Kan ikke style m5 e60 heller :( men er bra som den er den Nei kan ikke bytte nå inni, heller ikke bytte lykter eller eksospotte:( dårlig med dump lyder og :( Ja er gull med 42", kunne tenkt meg større nå :) Endret Oktober 18, 2009 av turbo_fever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Elkjøp megastore ved karihaugen har en 70" til 200.000,- :D:D GOGO Endret Oktober 18, 2009 av momo skriveleif Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Du kam vel heller ikke putte 4x4 på andre bmw'r heller. Samme som at ae86 bare fås som rwd og awd. ikke fwd selv om dem har biler med det i spille.Kan ikke style m5 e60 heller :( men er bra som den er den Nei kan ikke bytte nå inni, heller ikke bytte lykter eller eksospotte:( dårlig med dump lyder og :( Ja er gull med 42", kunne tenkt meg større nå :) Angående det med eksospotta så troooooor jeg at den blir litt større på noen biler når du bytter eksosanlegget! Blant annent AE86'en. Har egentlig ikke sjekket så veldig mye på det selv enda. Men kanskje du som er i nærheten av forza kunne tatt en titt? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Synntest det såg slik ut når jeg kjørte med sprintern. Men sjekket på bilen å det var jo samme potte. Men såg ut som en jappsepotte når jeg kjørte egentlig.. Kan sjekke om det er nå forskjell. Putte på stock vs full race eksos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Dårlig med dump lyder skrev du Turbo-Fever, er det bedere enn forgjengern da? Er for dårlig om det ikke er det, høres jo ut som man kjører en lavtrykks turbo med standard WG på forrgjengern omtrnt, selv med biler på opptil 2bar og oppover med trykk :( Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Kjørte jo den s15 top secret på 1.5bar orginalt. Å er bare standar liten ptsjjj. Men ikke kjørt noe sykt trimma biler å sånn enda. Og såg ikke ut som forskjell på potta på sprinter :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Haha veyron tar 1+4 mila på ca 10 blank.. Haha. Par hester til så er det en 9sek bil. Eller fått justert giringa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg