lundisart Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 22 i asia . 23 europa og 27 i usa :) bare noen dager til så braker det løs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Skeptisk etter jeg prøvde demoen jeg, likte ikke "feelingen" på kjøringa, syntes det var mye bedre på forza 2... Men får se når jeg får spillet selv... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Skeptisk etter jeg prøvde demoen jeg, likte ikke "feelingen" på kjøringa, syntes det var mye bedre på forza 2... Men får se når jeg får spillet selv... Er faktisk HELT enig med deg på den. Spilte ikke demoen så mye av nettop den grunn. Men må si jeg sitter med en bedre "feeleing" på kjøringa nå som jeg har spilt en del! Vanesak sikkert. Samme som overgangen min fra GT4 til FM2 det! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Er faktisk HELT enig med deg på den. Spilte ikke demoen så mye av nettop den grunn. Men må si jeg sitter med en bedre "feeleing" på kjøringa nå som jeg har spilt en del! Vanesak sikkert. Samme som overgangen min fra GT4 til FM2 det! Samme her.. Men jeg følte det samme fra FM til FM2 demoen også, så regner med at det er en vanesak jeg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 22 i asia . 23 europa og 27 i usa :) bare noen dager til så braker det løs :) Mener det var 19. i Japan. 23. i Europa og Asia også den 27. er det USA sin tur. Godt mulig jeg tar feil, men 23. i europa er det jeg faktisk har brydd meg om! Men til alle dere som sitter med spillet nå, enten lovlig eller pirat version. Så lenge dere IKKE har Japanske versjonen av FM3 og Xbox burde dere ikke spille på nett enda. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Blir ikke før fredagen det nei :) Litt kult å ta mclarren f1 etc på drag med e30'n. 591hk. men ikke grep i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Slippes i japan i dag ja :) Er grisemye animé å kjøpe hvertfall :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Yay! Det var igjen 3x på Buskerud storsenter! Coop-kjeden er nok stedet å gå, smartclub inkludert. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Å FY FAEN! Har flytta over deler av oppsettet fra "aasbø supraen" fra toern til 3'ern. Og prøvde å kjøre Fujimi Kaido downhill.. Fyttehelsikke i svarte satan så gromt :D Supra høres MYE MYE bedre ut.. og gjennom tunnelen i full spik fikk jeg megabender.. MAKAN. Nå skal oppsett perfeksjoneres og bil males :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 så fett! Hørtes bra ut momo!! Bilder av bila? :D Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 kommer video Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Du får sende noe setups min vei da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Håper video'n kommer fort mono :) Er egentlig forjævli at vi som har forhandsbestillt ikke har fått det, men flere har handlet spillet i butikken alt :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 ligger et lite klipp på mediatråden.. kommer sikkert mer. Det er forsåvidt ganske morro å skrense RAM SRT-10. Problemet er at man SER ikke rekkverket over panseret så man ANER ikke hvor nærme man er :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg