Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 her er den "drift moden" siden de hadde så utsatt produksjon så fikk de forbedra noen ting for FM3.. mente 469 dollar =) blir kult å kjøre med H giring og så dumpe clutchen og sladde i vei.. Er jo så masse man kan justere på de clubsport pedalene hardhet,vandring osv.. mye bedre enn vanlig rattet til xbox..' Kan virke grei den moden, men er usikker på hva jeg vil like best :p Men det står jo i Euro på webshoppen dems :S Hadde det vært i dollar, så hadde jeg bestilt nå, dollar kursen er jo såppas lav det hadde ikke tatt skade på pengboka, hehe. Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Og DER var Forza 3 i hus ;D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 jeg har lyst å si jeg hater deg :p haha. Good for you, var på game og skulle høre om jeg kunne få mitt i dag, men var så masse folk der pluss jeg hadde det travelt. Men jeg så LCE'en min ligge i hylla bak disken! :D Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 kom igjenn roar stikk å hennt å kom på og lag noe paint's te meg no... MHM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Dette spillet kalles forsåvidt Forza 2.5 Som er mer riktig :) Dem har lagd Forza 3 på 2 år.. Et slikt spill på den størrelsen BØR ta minst 4-5 år å lage. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 kom igjenn roar stikk å hennt å kom på og lag noe paint's te meg no... MHM Jaa, om jeg får lov til å hente ut spillet i mårra, skal jeg gjerne lage noen paintjobs til deg ;) Tror du de lar meg hente ut spillet? håper vertfall... Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Dette spillet kalles forsåvidt Forza 2.5Som er mer riktig :) Dem har lagd Forza 3 på 2 år.. Et slikt spill på den størrelsen BØR ta minst 4-5 år å lage. Du klager fordi du ikke måtte vente lengre? "ok"... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Dette spillet kalles forsåvidt Forza 2.5Som er mer riktig :) Dem har lagd Forza 3 på 2 år.. Et slikt spill på den størrelsen BØR ta minst 4-5 år å lage. Hva er det som er så galt siden du "klager" over at spillet burde ta 4-5år å produsere? er du overasket, eller er du skuffet over noe? Og det som er galt nå blir jo fikset på etterhvert som folk finner feil. Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Kanskje fordi atte FM2 hadde mer en nok underholdning i seg selv enda, MEN Turn10 fulgte ikke opp spillet så mye som dem nesten burde ha gjort. Istedet satte de full fokus på å utvikle forza3.. Smart er det heller ikke i mine øyner.. Hvilke spennendes ting hadde FM3 kommet med om dem hadde brukt 1 år til på utviklingen? FM3 er ikke noe annet enn FM2 med flere baner, biler og litt annerledes fysikk. Grafikken var jo ikke så synnsvak imponerendes. Interiørene i bilen overbeviser meg ikke i det heletatt. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Du klager fordi du ikke måtte vente lengre? "ok"... Jeg vil ha kvalitet, ikke kvantitet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Noen som har bestillt ifra elkjøp fått det ennå ? Eller fått noe beskjed om at det er sendt ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg kan nevne feil og mangler jeg hvis dere vil ha konkrete eksempler: Når du spoler bakover i replay editor så ryker det.. foran bilen. De sier at spillet er lagd fra "scratch". Det er feil, alle bilene fra toern er bare overført også har de slengt på litt fler polygoner. Det ser man på alle de modelleringsfeilene som ble med fra toern (som f.eks de alt for høye framhjulbuene på S13 Silvia og de R33 lignende lampene på R32.) Ved bruk av clutch i visse situasjoner særlig i drifting så vil turtallet dette ned selv om du clutcher med gassen inne. En lydbug gjør at lyden fra motoren bare blir borte når man girer ned i visse situasjoner. Samme styringsbuggen fra 2'ern er med i 3'ern. (du får ikke fullt rattutslag i visse situasjoner på tross av at du har fullt utslag på spaken / rattet) Det ryker fortsatt 2 meter BAK bilen.. hmm, skal det ikke ryke av dekka? :) Startintroen er irriterende.. Man har bare et sekund på å finne optimalt turtall. Spesiellt plagsomt i dragracing. hmm ja.. det var de jeg kom på nå. Er bare å kikke innom forzamotorsport.net sitt forum så får du oppgitt "et par" til :D Som sagt, et flaggskipspill som Forza burde ikke rushes ut. EA Games eier ikke Turn 10 ennå, såvidt jeg vet :pimp Så som sagt, dette er i mine øyne Forza 2.5 Ikke dårlig.. men kunne vært sååå mye bedre :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artex Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Et kjapt spørsmål, funker G25 på xbox? Eventuelt, hvilke andre ratt bruker folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Et kjapt spørsmål, funker G25 på xbox? Eventuelt, hvilke andre ratt bruker folk? Nei! Ratt fra fanatec funker! Lanserer noen nye i disse dager! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 G25 funker ikke, Logitech gadd ikke bygge inn støtte for Xbox 360. Det gadd de ikke på G27 heller. Fanatec er veien å gå, og betydelig bedre enn G26 uansett ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg