Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

her er den "drift moden"

 

 

siden de hadde så utsatt produksjon så fikk de forbedra noen ting for FM3..

mente 469 dollar =) blir kult å kjøre med H giring og så dumpe clutchen og sladde i vei..

Er jo så masse man kan justere på de clubsport pedalene hardhet,vandring osv.. mye bedre enn vanlig rattet til xbox..'

 

Kan virke grei den moden, men er usikker på hva jeg vil like best :p Men det står jo i Euro på webshoppen dems :S

Hadde det vært i dollar, så hadde jeg bestilt nå, dollar kursen er jo såppas lav det hadde ikke tatt skade på pengboka, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette spillet kalles forsåvidt Forza 2.5

Som er mer riktig :)

Dem har lagd Forza 3 på 2 år.. Et slikt spill på den størrelsen BØR ta minst 4-5 år å lage.

 

Hva er det som er så galt siden du "klager" over at spillet burde ta 4-5år å produsere? er du overasket, eller er du skuffet over noe?

Og det som er galt nå blir jo fikset på etterhvert som folk finner feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi atte FM2 hadde mer en nok underholdning i seg selv enda, MEN Turn10 fulgte ikke opp spillet så mye som dem nesten burde ha gjort.

 

Istedet satte de full fokus på å utvikle forza3.. Smart er det heller ikke i mine øyner..

 

Hvilke spennendes ting hadde FM3 kommet med om dem hadde brukt 1 år til på utviklingen?

 

FM3 er ikke noe annet enn FM2 med flere baner, biler og litt annerledes fysikk.

Grafikken var jo ikke så synnsvak imponerendes. Interiørene i bilen overbeviser meg ikke i det heletatt.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nevne feil og mangler jeg hvis dere vil ha konkrete eksempler:

 

Når du spoler bakover i replay editor så ryker det.. foran bilen.

De sier at spillet er lagd fra "scratch". Det er feil, alle bilene fra toern er bare overført også har de slengt på litt fler polygoner. Det ser man på alle de modelleringsfeilene som ble med fra toern (som f.eks de alt for høye framhjulbuene på S13 Silvia og de R33 lignende lampene på R32.)

Ved bruk av clutch i visse situasjoner særlig i drifting så vil turtallet dette ned selv om du clutcher med gassen inne.

En lydbug gjør at lyden fra motoren bare blir borte når man girer ned i visse situasjoner.

Samme styringsbuggen fra 2'ern er med i 3'ern. (du får ikke fullt rattutslag i visse situasjoner på tross av at du har fullt utslag på spaken / rattet)

Det ryker fortsatt 2 meter BAK bilen.. hmm, skal det ikke ryke av dekka? :)

Startintroen er irriterende.. Man har bare et sekund på å finne optimalt turtall. Spesiellt plagsomt i dragracing.

 

hmm ja.. det var de jeg kom på nå. Er bare å kikke innom forzamotorsport.net sitt forum så får du oppgitt "et par" til :D

Som sagt, et flaggskipspill som Forza burde ikke rushes ut.

EA Games eier ikke Turn 10 ennå, såvidt jeg vet :pimp

 

Så som sagt, dette er i mine øyne Forza 2.5

Ikke dårlig.. men kunne vært sååå mye bedre :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår