artex Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Fcuk.. bestille fanatec da.. Alle fanatec ratt fungere med xbox`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Noen som har bestillt ifra elkjøp fått det ennå ? Eller fått noe beskjed om at det er sendt ? Ettersom spillet ikke har release før 23/10 så blir de svært sjelden sent ut så du får det før release. Vi har fått det i butikken (Lefdal), men har ikke lov til å selge før 23. (spill/film importører er visst ekstremt glade i å gi bøter når ting blir solgt før release datoen). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Fcuk.. bestille fanatec da.. Alle fanatec ratt fungere med xbox`? Lese spesifikasjonene på nettsiden dems er sjeldent en dum ide!:happyhappy: Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artex Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Fant akkurat detaljene jeg trengte.. =) Noen av dere som har ratt fra dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Fant akkurat detaljene jeg trengte.. =) Noen av dere som har ratt fra dem? Hadde du giddet og se 1-2 sider bak, så var det en som sa han hadde det, eller hadde bestillt :) Vet ikke av noen med rattet enda jeg vertfall. Men vurderer det sterkt selv! Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg kan nevne feil og mangler jeg hvis dere vil ha konkrete eksempler: Når du spoler bakover i replay editor så ryker det.. foran bilen. De sier at spillet er lagd fra "scratch". Det er feil, alle bilene fra toern er bare overført også har de slengt på litt fler polygoner. Det ser man på alle de modelleringsfeilene som ble med fra toern (som f.eks de alt for høye framhjulbuene på S13 Silvia og de R33 lignende lampene på R32.) 1: Ved bruk av clutch i visse situasjoner særlig i drifting så vil turtallet dette ned selv om du clutcher med gassen inne. En lydbug gjør at lyden fra motoren bare blir borte når man girer ned i visse situasjoner. 2: Samme styringsbuggen fra 2'ern er med i 3'ern. (du får ikke fullt rattutslag i visse situasjoner på tross av at du har fullt utslag på spaken / rattet) 3: Det ryker fortsatt 2 meter BAK bilen.. hmm, skal det ikke ryke av dekka? :) 4: Startintroen er irriterende.. Man har bare et sekund på å finne optimalt turtall. Spesiellt plagsomt i dragracing. hmm ja.. det var de jeg kom på nå. Er bare å kikke innom forzamotorsport.net sitt forum så får du oppgitt "et par" til :D Som sagt, et flaggskipspill som Forza burde ikke rushes ut. EA Games eier ikke Turn 10 ennå, såvidt jeg vet :pimp Så som sagt, dette er i mine øyne Forza 2.5 Ikke dårlig.. men kunne vært sååå mye bedre :) 1: Dette merka jeg selv i demoen, men det var i tilfeller der jeg bomma med clutch og handbrekk. Så det er nok noe man må venne seg til, for det var en av tinga jeg jobba med en del på demoen. Og etter jeg fikk det til, så har jeg alldri hatt det problemet i etterkant. Litt snakk om timing. 2: Denne har jeg alldri opplevd, har alldri hørt eller sett noen nevne den noen steder, og jeg har jo spillt dette spillet siden november 07. Jeg har vært borte i flere bugs, men det er bugs jeg kan for og har provosert frem selv. 3: Rart du ikke kalger over gir animasjon, eller spoilern på bugatti og mercedesen som skal poppe opp i en hvis fart og under nedbremsing. Er sikkert flere biler i forza som har sånn IRL, men det er ikke "nødvendig" og ha det med, og det stjeler frame rate. Noe som kan føre til at bildet lagger. Det ønsker man vell ikke? 4: Introen får man bare leve med, er vell ikke eneste spillet med irriterende/kjedlig intro. Tror nok de har pressa xboxen en del på dette spillet, kunne sikkert hatt alt av fysikk, omgivelser, detaljer, banene osv på en cd for å få mere plass til enda litt ekstra, også ha alle bilene på plate 2.. Men som jeg også har sagt tidligere, det er sikkert en del patcher og updates som kommer etterhvert, for FM2 var ikke akkurat fullført når det ble sluppet heller :) Så vi får heller vente en stund før vi klager alt for mye. Det med bilmodellene er jo helt greit, men ja det er feil å si det er bygd opp fra scratch. Men er nok fysikk, grafikk, lyd motor som er bygd opp fra scratch, og mente nok ikke alle bilene. Og ja, det er veldig irriterende at R32 skyline'en, AE86, silvian osv har sine feil. Men som dere sier, hadde spillet vært i produksjon i 1-2 år til så hadde det nok vært enda fetere, og mye bedre osv osv. Men fortsatt, de leverer ikke dritt som EA Games gjør, og takk gud for det :P Tror dette ble en lang post jeg, men jeg syns bare det er litt greit å dele meninger, argumentere og krangle, for det er jo sånt som får mailer til å flyge over til T10 så de kan få noen ideer over hva de burde forbedre ;) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Åja, men da er det bare ennå mer skuffende.. For da er jo hele fysikkmotoren på tryne. Hva mener du med det? At fysikkmotoren er på trynet fordi drifting og racing har samme kjørefysikk? Og jeg spør igjen: Hvilke flere spill har samme kjørefysikk på race som i drifting? Ikke tro at jeg prøver å krangle eller klage på noe som helst spill. Skjønnte bare ikke helt hva du mente med siste utsagn. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ettersom spillet ikke har release før 23/10 så blir de svært sjelden sent ut så du får det før release.Vi har fått det i butikken (Lefdal), men har ikke lov til å selge før 23. (spill/film importører er visst ekstremt glade i å gi bøter når ting blir solgt før release datoen). Joa, skjønner det, men visst det blir sendt imorra får jeg det ikke til datoen, dermed litt av poenget med forhandsbetilling vekk :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Joa, skjønner det, men visst det blir sendt imorra får jeg det ikke til datoen, dermed litt av poenget med forhandsbetilling vekk :) Nei, ikke nødvendigvis, sender de det i mårra (altså den 22 okt), så får du det på release. Det tar som regel bare en dag å sende en såppas liten ting. Ting jeg har sent, og har mottat som ikke er alt for store kommer dagen etter med mindre posten har rota litt. Og jeg har sendt og mottatt en del siste 2 åra. :p Kan jo tenke deg da, jeg bestilte varer fra usa til bilen her i sommer, 5dager tok sendinga fra usa og hjem til døra mi, og det var en stor pakke ;) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hva mener du med det? At fysikkmotoren er på trynet fordi drifting og racing har samme kjørefysikk? Og jeg spør igjen: Hvilke flere spill har samme kjørefysikk på race som i drifting? Ikke tro at jeg prøver å krangle eller klage på noe som helst spill. Skjønnte bare ikke helt hva du mente med siste utsagn. Generelt kjørefysikken på GT5p :) Alt. Bortsett fra grafikken, som er pure eyecandy.. Selvfølgelig skal det brukes samme fysikkmotor, på både grip/drift/drag osv.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 En skikkelig fysikk motor som klarer hele spekteret er det som gjelder :) Sånn som forza gjør det, der tvinges man ikke til å kjøre en hvis type stil, kjører akkurat sånn som man vil til hver en tid :) Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Nei, ikke nødvendigvis, sender de det i mårra (altså den 22 okt), så får du det på release. Det tar som regel bare en dag å sende en såppas liten ting.Ting jeg har sent, og har mottat som ikke er alt for store kommer dagen etter med mindre posten har rota litt. Og jeg har sendt og mottatt en del siste 2 åra. :p Kan jo tenke deg da, jeg bestilte varer fra usa til bilen her i sommer, 5dager tok sendinga fra usa og hjem til døra mi, og det var en stor pakke ;) Har faktisk fått noe store ting ifra usa på 4 dager :) Men ja,mulig jeg får det til fredagen, men pleier ikke det. (Ps: jobbet på posten før :)) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 da var forza ankommet fra platekompaniet.no =D Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Da var LE ankommet fra cdon :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 10 % installert på HD nå, hvordan er det å laste ned de tillegspakkene enda, eventuelt spille online? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg