da9el Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 hadde 18000rpm på en civic maks jeiping å 5a åsså ned i 1st gire..da blir det syk lyd Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jeg likte ikke FM2 til xbox, kjører med stikke, og var veldig missfornøyd å skjønner virkelig ikke hvorfor dere liker det så godt :( Men, jeg holder meg til lfs uansett :) Drifting syntes jeg var VELDIG vanskelig. Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 lfs suger jo balle og ser jævlig ut :/ Forza har bra grafikk, bra fysikk, bra lyder, bra modifiserings muligheter og bra utvalg i biler! Herlig spilL! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 må si meg enig med olehenri...FM2 er rett og slett et genialt spill... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Du må ikke kjøre med stikke. Kjøp ett ratt. Har testet lfs og det var jo ikke akkuratt enkelt det heller. Der Må mann "nessten" ha ratt. Det er vel ikke ett ferdig produkt egentlig? Alt for mye innstillinger på ting og ikke like realistisk. Ett spill må du prøve mer enn ei helg. Fikk ikke till drift sikkelig jeg heller, men har blit god og vært i klubb å blitt skrytt av. Det virker som att du har plukket det opp, prøvd en bil du fikk tak i og feilet. Så gidder du ikke mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ratt?? Nei så kjedelig :P STICK FTW! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ratt?? Nei så kjedelig :P STICK FTW! :D Stikka er gøy helt til den dagen den gir seg PGA slitasjeskade.. Hint om at man "ratter" aktivt? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 null slitasje i min ennå :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hehe.. har ikke mere en 25 eller noe i den duren registrerte timer på FM2 enda jeg så da er det vel en stund til stikka klikker.. Forøvrig kjører jeg med kontrol med ledning, syntes den ligger bedre i handa enn den med batteri packen under.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Fant på spillmagasinet.no Kilden til de plakatliknende bildene skal være designselskapet Kaarbo Designs, som har stått bak utseendet på menyene til de to foregående spillene i serien. Sist vi hørte noe om spillet var fra Microsoft selv som avslørte at spillet skulle få mer enn 100 baner og 400 biler. For å få til det ryktes det at spillet vil slippes på to disker. http://www.computerandvideogames.com/viewer.php?mode=article&id=209041 er vel ikke akkurat revlosjonerende at de inkluderer de nyseste bilene i spillet men:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 LFS: lfs må jeg si er det beste spiller jeg har spilt, noen sinne :) Syntes det er mer realistisk enn FM, + at å spille med stikka har jeg prøvd både på lfs OG fm2 til xbox 360, å syntes fortsatt det var best på lfs. Og denne uttalelsen: "lfs suger jo balle og ser jævlig ut :/" er jo HELT syk. Jeg liker ikke fm, men syntes ikke det suger balle, syntes lfs er bedre på de fleste måter, men det fm ser jo ikke helt jævlig ut? Men nok om det... Dere får bare kose dere med FM3 når det kommer, så får jeg fortsette og laste ned patcher til lfs :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hehe, Syntes ikke LFS suger baller, det begynner og Ta på årene det også:P Men har du FM2 selv? jeg syntes også FM var kjedelig iforhold til LFS før, men så kjøpte jeg meg Xbox selv, så ble alt sinnsykt kult med en gang:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Delte meninger, og min mening er fortsatt at LFS suger balle, eller nærmere sagt hæstkuk! Det klarer ikke å gi meg den følelsen av realisme som FM gir, og som jeg vil ha i ett slikt spill. Men, bedre enn NFS spilla er det, det skal de ha :P Ikke vanskelig igrunn det heller. MEN, sammenligne ett gammal PC spill mot ett fremtidig Xbox spill blir feil, hold heller sammenligninga til FM2 - FM3 eller ta med GT5 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 FM3 kommer sikkert før GT5 og blir sikkert bedre en GT5, om begge utviklerne holder spilla i samme stil som nå. GT5 kan være bra det, men tenker FM3 blir bedre. Og lfs er vel litt utdatert på grafikk osv. Virker litt i det vanskeligste slaget for meg. Som nevnt tidligere så gir FM2 meg litt mer realistisk følelse. Håpe noen tar tak i det og utvikkler det sikkelig ferdig. Med en sikkelig grafikk motor og fysikk motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 ingen som har funnet noe "Seriøs" informasjon ang release av fm3 ? Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg