Lundis-85 Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 vet noen åssen man får gjort om KW til HP? så en video på youtube i oppgraderingsmenyen, der viste det hp i motor oppgraderingsmenyen.. noen som vet?hvis dere skjønte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 vet noen åssen man får gjort om KW til HP? så en video på youtube i oppgraderingsmenyen, der viste det hp i motor oppgraderingsmenyen.. noen som vet?hvis dere skjønte endre på noe units greier..til metrik mener jeg det var Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Til to tidligere i tråden: Skru av visning av "rewind-meldingen": I løpet, trykk start, velg HUD, skru av det nederste valget. For å vise km/t istedet for mph: I løpet, trykk start, velg HUD, sett "Units" til "Metric" istedet for "Default". Merk at det dessverre er slik at om du har km/t på hud'en når du kjører så viser den kWh i menyene istedet for bhp. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Da er det bare 2 timer til jeg skal hjem og prøve Forza 3, hentet Limited Edition ista, Gleder meg som en Parringsklar SkjetlandsPonni på vårparten :cruising:!! -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 AAAAARGH! :ratatatat Var 3,TREEEE, TRE! minutt for sent ute til å få limited edition på spaceworld idag!!! Eller, ikke jeg da. Hadde jo selvfølgelig sendt ei venninne for å kjøpe det når det åpnet. :pimp Men fikk nå det vanlige, og jeg er ikkeno mindre fornøyd av den grunn :D Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Misunner dere alle som får spillt idag.. Lefdal klarer faen ikke å levere spillet til release engang de! H******!!! Går å skrur på rallycross bilen ass.. Terapi.. Samme her, idiotisk. Hele poenget med å forhåndsbestille er jo vekk sålenge dem ikke greier å levere til tiden. Bestilte ifra elkjøp jeg, og ble sendt igår, men elkjøp skjønner ikke at det ikke kommer fram til tiden... blir provosert, arg. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Masse deilige biler her! Ser for meg F3TCC med hauger av forskjellige biler! Har ikke fått spillt så mye ennå men fy faen så gromt det er =D Har folk begynt å spille online ennå? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 M40Turbo aka TurboFever dro i gang noe i går, veit ikke hvor mange han fikk med seg men. Jeg har litt problemer med linja mi om dagen, men ISP'n min skulle gjøre noe arbeid i dag som skulle fikse det, så får håpe det er bedre i kveld. Jeg vil nok være å se online da. GT: Tifosi78 for de som ikke har fått det med seg. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 var på gamestop kl 08.59 imorrest 1 min før di åpner sikret meg det 1st i bonken demmers;) hefti hefti hefti gleder meg til vi kan fyre i gang touringcar løp på dette spillet;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 (endret) Utrolig morsomt spill!:D Den lille Fiat 500 Abarthen blir ganske så sinna og kjøre når man kjører på med et par oppgraderinger:) Go-Kart! Men et spørsmål, gjør egentlig disse driftepoengene man får iløpet av et løp noe nytte for seg? Eller er det bare for morro skyld? Endret Oktober 23, 2009 av HusebyRS Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 fler som sliter med serverene? Prøver å få lasta opp ett klipp av at jeg taka skylinen ( :( ) men får failed pga serverene.. hmm.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Det tar en god stunn å laste opp. tok rundt 10 min med meg igår :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 (endret) Hvor finner jeg den pakka med de gratis bilene? Den med 71 skyline osv... edit: Legger med en link til en film jeg lagde i går. sliter ennå med kvaliteten... Endret Oktober 23, 2009 av xxx4 Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Det tar en god stunn å laste opp. tok rundt 10 min med meg igår :( Det er jeg fullt klar over, står i beskrivelsen også det. Har lastet opp ett par klipp som jeg har fått lastet ned, men når jeg skulle prøve ett nytt ett nå så får jeg beskjed om at det er noe serverproblemer. Får heller ikke sletta bilder fra storefronten osv Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hvor finner jeg den pakka med de gratis bilene?Den med 71 skyline osv... Jeg fikk koden til de på noen lapper som lå i coveret sammen med discene. Kanskje man ikke får de om man ikke har LE? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg