Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke rette plassen å spørre men. Går det ann å slå sammen to forskjellige xbox profiler/kontoer?

EDIT: Fant ut. :P Googla litt :D

Endret av Jahny

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Henta Meg ett stk forza 3 på gamestop hamar i dag, forhåndsbestilte med den bytte dealen de har gående på nye spill.. Og fikk tilbud om LE/V.I.P når jeg kom og henta. Ble kostende 101 kr :P (vis man ser bort i fra at jeg har kjøpt spillene jeg bytta.. hehe) Så fikk totalt 3 lapper med 4 koder, de 2 siste er BMW M5 og audi R8 i gamestop forkledning..

Driver og rægger rundt i en 330 hesters honda jazz og er vel på level 5..

fysken eier. spillet er jo knall bra..

Men noen ting savner jeg.

-kunne vært flere fabrikk logoer under decals

-og kunne velge forskjelig gummiblanding i dekka foran og bak, sånn at gnagee hade hatt en liten sjans til og få varme i bakekka også..

-De er fremdeles veldig konservative når det kommer til dekk bredde.. Hva som går med litt vold og vaselin i virkeligheten bør også funke på forza:P

-tviler dog på at det er plass til 19" på en fiat 500:P

-De hvite menyene er til og bli snøblid av.. Slitsomt og sitte og se på rett og slett.. Mere duse farger hadde gjort seg. Og ikke minst større skrift.. sliter med og lese mye av det som står på skjermen med 28" tv.. Skulle tror at svart på hvit funka men det gjør det ikke..

-Det kunne stått hva slags motor man oppgraderer til, nå står det bare at det er en rekke firer fra den og den bilen mens på 2`ern sto hele motorkoden..

-2004 honda civic type R, er feildesigna igjen...

sikkert mere men det er jo egentlig bare fille ting:P

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet å spilt en god stund nå, Kom så til å tenke på at jeg leste om en bane som skulle bestå av 1 stk stor åpen plass. Husker jeg rett ? og hvor er isåfall denne banen gjemt??

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes alle de fine girkasse lydene er fine jeg, værtfall med sliten girkasse!

Hva snakker du om?.

Den åpne banen er vel en flyplass eller noe sånt, mener å ha lest litt om det. Det sto også et sted at den kan lastes ned gratis den 27. elns.

Prøvde spillet hos en kompis en dag her, det var ganske morro:) Prøvde en drifterunde på Fujima Kaido med Ram SRT10 og den Saleen-pickupen (en Ford av noe slag?), men det gikk heller dårlig, ikke lett å ligge bredt med den nei=P Men jeg likte kjørefysikken. Prøvde et løp med en Alfa Romeo av noe slag, med AWD, og det føltes bra!:)

Ingen som har en 360 til overs da?;)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man girer uten og bruke clutchen så lager girkassa masse fine lyder, og når du har gjort det for lenge så lager det like fine lyder hele tia:P

Åja, hehe:) Tøft at det er mulig å rase kassa som på ordentlig da=P Kan man ødelegge ved å gasse og kløtsje for brått og?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider