Jahny Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Endelig fikk jeg kjøpt meg ratt til box'n også. :D Siste dem hadde igjen på Elkjøp. :D Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Samme her, idiotisk. Hele poenget med å forhåndsbestille er jo vekk sålenge dem ikke greier å levere til tiden. Bestilte ifra elkjøp jeg, og ble sendt igår, men elkjøp skjønner ikke at det ikke kommer fram til tiden... blir provosert, arg. Quoter meg selv her, spillet kom ikke idag heller... jeg kunne jo bare handlet det i butikken isteden :( faen as Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Noen som har forska på hva slags klasse som funker som ny Touringcar klasse? er A fortsatt best? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Noen som vet svar på mitt spørsmål? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Legg meg til a noen? :) Gamertag: MeSs07 Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straum88 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 ARG!! jezus.. klarer ikke å få live til å funke.. noen som har problemer? prøver å legge til den nye redem koden, men får at jeg er nødt til å endre betalings info..? har prøvd, men det er ikke tilgengelig.. har tidligere betalt med visa og d funke ikke. må æ lægge til nytt visa kort?? lololool.. æ dør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straum88 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det står at æ har blitt suspandert.. det står for å aktivere så e æ nødt til å åpne profil og velge account management, memberships og så oppdatere betalings info. e æ nødt til å legge til ett anna VISA kort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straum88 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 faen så vanskelig d skulle være å ha litt helgekos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hvordan syns folket her det er å spille Forza 3 med ratt kontra kontroll? Er litt interessert i å høre hva folk syns som har gått fra kontroll til ratt, da jeg er en smule interessert i å kanskje gå til innkjøp av et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ingen som vet? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det står at æ har blitt suspandert.. det står for å aktivere så e æ nødt til å åpne profil og velge account management, memberships og så oppdatere betalings info. e æ nødt til å legge til ett anna VISA kort? har det gamle visa kortet ditt gått ut på dato? mulig du bare trenger å endre på datoen.. måtte det en gang... hmm fant ut at man starter lenger og lenger fram etter hvilken driver lvl man er.... starter nå i 5 startspor Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Kan to spillere spille på samme konto? Jeg og broren min skulle spille, men han kunne ikke velge fra garasjen min! garasjen er på hard-disken så hvis han bruker ditt gt på en annen xbox så får han ikke kjørt dine biler selv om han bruker ditt gt (Gamertag) hvis han har eget gt så får han ikke kjørt dine biler siden ditt gt er en annen konto og garasjen er "låst" til ditt gt, hvis dere bruker samme xbox dette du lurte på? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ja, så det går ikke at begge kan kjøre på samme GT? Hadde vært kult om vi hadde driftet trimmet Ram! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWM Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 er det ikke noen liste over de beste rundetidene for hver bane som på forza 2? tenker da på mine egne tider. virker som det bare er den "leaderboards" funksjonen, som jeg går ut ifra er andre folks tider via live? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 er det ikke noen liste over de beste rundetidene for hver bane som på forza 2? tenker da på mine egne tider. virker som det bare er den "leaderboards" funksjonen, som jeg går ut ifra er andre folks tider via live? har du prøvd å trykke på x mens du er inne på leaderboards, eller kommer ikke de tidene fram da? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg