Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

Jeg, M40 og Daniel kjørte litt i går og fant vel ut at A var en grei klasse og kjøre. Bilene varierer en del, og de vil nok generelt være litt kjappere nå enn hva de var på toeren. R-klasse blir nok litt kjapt, og det blir flere begrensninger på hva man kan kjøre. Det som er morsomt med disse løpene er å se hva andre har laget for slags biler!

Hmm... Når det gjelder rundetider er erfaringen det motsatte for min del i hvertfall. Ligger stort sett rundt 5 sek over det jeg kjørte på toern, uansett bil og bane. Men regner med at det er fysikkmotoren som er grunnen til det, mer som påvirker biler og grep i forhold til toern. Men send en invite, så blir jeg med.

(Forbehold om lag, da linja mi som sagt er litt opp og ned for tida)

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm... Når det gjelder rundetider er erfaringen det motsatte for min del i hvertfall. Ligger stort sett rundt 5 sek over det jeg kjørte på toern, uansett bil og bane. Men regner med at det er fysikkmotoren som er grunnen til det, mer som påvirker biler og grep i forhold til toern. Men send en invite, så blir jeg med.

(Forbehold om lag, da linja mi som sagt er litt opp og ned for tida)

Er med om 1 time ellerno, sjekker om du er online da jeg.

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være med fra ca. 21.00 og utover.

Er Civic det går i fortsatt for min del da. Men tenkte jeg skulle finne meg en sedan med bakhjulstrekk også. Hadde egentlig tenkt å bruke Focus RS, men klarer ikke å få den som jeg vil.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg også merke til at bensinmåleren også virker på dash'en. :)

Dem har også lagt til at det smeller i potta. Men flammer og røyk, er det ikke. :(

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt synd at ikke mange har dette ennå, jeg har prøvd å søke på nettet for å finne ut hva jeg bør kjøpe. Heldigvis har dem laget så noen biler får man masse effekt i mens andre ikke...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider