RBrambo Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg, M40 og Daniel kjørte litt i går og fant vel ut at A var en grei klasse og kjøre. Bilene varierer en del, og de vil nok generelt være litt kjappere nå enn hva de var på toeren. R-klasse blir nok litt kjapt, og det blir flere begrensninger på hva man kan kjøre. Det som er morsomt med disse løpene er å se hva andre har laget for slags biler! Hmm... Når det gjelder rundetider er erfaringen det motsatte for min del i hvertfall. Ligger stort sett rundt 5 sek over det jeg kjørte på toern, uansett bil og bane. Men regner med at det er fysikkmotoren som er grunnen til det, mer som påvirker biler og grep i forhold til toern. Men send en invite, så blir jeg med. (Forbehold om lag, da linja mi som sagt er litt opp og ned for tida) Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Vi prøver å kjøre de hver for seg, men er ingen krise hvis noen har RWD-bil i FWD-løp. AWD har jo en stor fordel i starten av løpet, og kan gjerne avgjøre der. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hva er reglene for touring car løpene? Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Kansje et dumt spørsmål, men hva er den høyeste lvlen på forza 3? 50? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Vi prøver å kjøre de hver for seg, men er ingen krise hvis noen har RWD-bil i FWD-løp. AWD har jo en stor fordel i starten av løpet, og kan gjerne avgjøre der. Jeg liker ikke FWD så dette høres veldig bra ut i mine ører. Del det opp i 2- og 4 hjulstrekk :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hmm... Når det gjelder rundetider er erfaringen det motsatte for min del i hvertfall. Ligger stort sett rundt 5 sek over det jeg kjørte på toern, uansett bil og bane. Men regner med at det er fysikkmotoren som er grunnen til det, mer som påvirker biler og grep i forhold til toern. Men send en invite, så blir jeg med.(Forbehold om lag, da linja mi som sagt er litt opp og ned for tida) Er med om 1 time ellerno, sjekker om du er online da jeg. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Litt feil forum, men jeg kommer inn på Live, men blir automatisk logget ut! Noen som vet? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 (endret) Kan være med fra ca. 21.00 og utover. Er Civic det går i fortsatt for min del da. Men tenkte jeg skulle finne meg en sedan med bakhjulstrekk også. Hadde egentlig tenkt å bruke Focus RS, men klarer ikke å få den som jeg vil. Endret Oktober 30, 2009 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ingen som vet hva den høyeste lvlen er? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ingen som vet hva den høyeste lvlen er? Vil tro det er 50, akkurat som i Forza 2. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Noen som vet et svar på spørsmålet mitt? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Vil tro det er 50, akkurat som i Forza 2. Ok, Takk:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Legg også merke til at bensinmåleren også virker på dash'en. :) Dem har også lagt til at det smeller i potta. Men flammer og røyk, er det ikke. :( Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Nesten litt synd at ikke mange har dette ennå, jeg har prøvd å søke på nettet for å finne ut hva jeg bør kjøpe. Heldigvis har dem laget så noen biler får man masse effekt i mens andre ikke... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Noen som er med å kjører litt nå eller? =D gt: vegar sb Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg