Jahny Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ingen som vet hva den høyeste lvlen er? Høyeste "Driver Level" er 50. Du får en ny bil i gave, for hver lvl du øker. Så har du "Car Level" som er lvl 5, på hver eneste bil. For hver lvl, får du 10% rabatt på tuningsdeler. :) Tips: Har du nådd lvl 5 på den bilen du kjører, BYTT bil å race med. MEN, bruk kun 5 forskjellige biler av samme merke. For da har du nådd max rabatt på det bilmerket. ;) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Tenker litt på å bruke Acura RSX til touringcar race, men klarer ikke helt å finne ut om det er en ren to seter eller om det er en 2+2. Noen som veit? Uansett, kul bil. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Tenker litt på å bruke Acura RSX til touringcar race, men klarer ikke helt å finne ut om det er en ren to seter eller om det er en 2+2. Noen som veit? Uansett, kul bil. Acura RSX eller Honda Integra (DC5) har fwd og er en 4 seters coupe, så blir vel en 2+2. Håper dette hjelper deg i forhold til det du lurte på. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Greide "Earn over 100,000 points in a single lap." achievementen nå, testet først med en tilfeldig rwd og greide det akkurat ikke, hadde aldri testet bilen før. Men prøvde å 2 forsøk med min 4x4 707kw,1040nm og 1050 kgs bil, fikk 140k på en lap :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Endelig helga, endelig tid til å spille, og RROD på boxen! :adolf: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Acura RSX eller Honda Integra (DC5) har fwd og er en 4 seters coupe, så blir vel en 2+2. Håper dette hjelper deg i forhold til det du lurte på. Jupp, var det svaret jeg var ute etter... Takker :) Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Ingen som vet hvorrf jeg automatisk blir logget av Live? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 (endret) Ingen som vet hvorrf jeg automatisk blir logget av Live? Klarer ikke å koble opp mot oppdateringserveren? Andre grunner kan være at du er bannet i fra xbox live. Har du prøvd å søkt opp feilkoda? Noen som vet om det stemmer de ryktene jeg har hørt at man kan overføre bildre fra xboxen til pcen via minnepennen du fikk med? Endret Oktober 31, 2009 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Disse reglene som gjelder i touringcar i forza 3 også eller? Bortsett fra P.I som er A600 regner jeg med. tenkt eg sku legg ut en påminner om reglan *maks pi index er 850A *forbudt med 4wd *forzakit (frontspoiler og takvinge)er påbudt, hekk er valgfritt *bilene skal ha race på alle deler i understell men vektreduksjon velger mann selv *dekk skal være full racing *ingen restriksjoner på dekkbredde og vekt effektforhold DET SKAL KUN VÆRE PERSONBILER MED 4 SETER ELLER MERE.SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LOV Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er i hvertfall det jeg har gått ut fra når jeg har tunet og lekt meg litt om dagen. Men, nå er det faktisk ikke alle av de bilene som kan være aktuelle som touringcar som kan bruke forza vinge. Scirocco for eksempel, har ikke mulighet for takvinge, får bare en liten stylingvinge under bakruta. Klarte aldri å tune meg til noe vettugt oppsett på den bilen. Kunne egentlig tenkt meg en 70/80talls GT serie også jeg, med biler som BMW M1, 911 turbo (930), BMW M3 (E30), Ferrari GTO (288), Ferrari F40, F40 Competizione, Lambo Countach o.l. Race på baner som Le Mans La Sarthe og Nordsløyfa. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Er i hvertfall det jeg har gått ut fra når jeg har tunet og lekt meg litt om dagen. Men, nå er det faktisk ikke alle av de bilene som kan være aktuelle som touringcar som kan bruke forza vinge. Scirocco for eksempel, har ikke mulighet for takvinge, får bare en liten stylingvinge under bakruta. Klarte aldri å tune meg til noe vettugt oppsett på den bilen. Kunne egentlig tenkt meg en 70/80talls GT serie også jeg, med biler som BMW M1, 911 turbo (930), BMW M3 (E30), Ferrari GTO (288), Ferrari F40, F40 Competizione, Lambo Countach o.l. Race på baner som Le Mans La Sarthe og Nordsløyfa. med på den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fler som har lagt merke til at det er no bug med bestetiden når man kjører løp? På en runde hadde jeg 1:30:9xx om bestetid, så på en senere runde fikk jeg 1:31:9xx og da ble det beste tid! I ettertid har jeg opplevd det flere ganger! Flere som har sett det? Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fler som har lagt merke til at det er no bug med bestetiden når man kjører løp? På en runde hadde jeg 1:30:9xx om bestetid, så på en senere runde fikk jeg 1:31:9xx og da ble det beste tid! I ettertid har jeg opplevd det flere ganger! Flere som har sett det? En tid hvor du har brukt rewind eller vært ute på grusen en liten tur så er ikke denne like bra som en uten bruk av rewind eller vært ute på grusen.. det med grusen irriterer meg mye da jeg titt og ofte er ute der! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hvordan søke opp feilkoda? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 google! Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg