vegs_e34 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 En tid hvor du har brukt rewind eller vært ute på grusen en liten tur så er ikke denne like bra som en uten bruk av rewind eller vært ute på grusen.. det med grusen irriterer meg mye da jeg titt og ofte er ute der! Okei, irriterende ass! Dette fant jeg på forumet på forzamotorport.net: "Up til now, I noticed the following things to trigger an unclean lap: Going of the track with 3 or 4 tires (curps count as off the track) Drafting someone or being draftet Bottoming out Bumping into other cars or walls Going into the wrong direction On a site note: If you went the wrong way on a track (so you don't have to lap the track once to be able to cross the finishing line at full speed), all following laps will be unclean." Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Må si meg enig der... Spesielt det å ligge i dragsuget på en annen bil eller at noen ligger i dragsuget etter meg. Herregud, må da få lov til å være på banen uten å lede med flere kilometer for å kunne kjøre en rein runde. Håper de får litt pepper for det der slik at de gjør noe med det i en patch. Greit nok å dunke borti biler, være utenfor banen og slike ting. Men akkurat det med slipstreaming er jo så vanlig så den syns jeg de kan kutte ut å "å gi straff for". Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 (endret) Tror dette gjelder å låse hjula under bremsing og.. Nei det stemmer nok ikke lell. Bare virker sånn av og till Endret Oktober 31, 2009 av turbo_fever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 (endret) Noen som har kjøpt BMW M1? Lurer på hvilke bodykit/ racingfangere man kan ha på den.... Hadde vært rått med noe Gruppe B look på den :D Gruppe 4 var det kanskje Endret Oktober 31, 2009 av -€mil- Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Har Googla, men finner ikke noe om det Hansin sa! Noen som vet? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Noen som har kjøpt BMW M1? Lurer på hvilke bodykit/ racingfangere man kan ha på den.... Hadde vært rått med noe Gruppe B look på den :DGruppe 4 var det kanskje Har ikke kjøpt den enda. Men Procar-kit hadde vært rått Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Noen som har kjøpt BMW M1? Lurer på hvilke bodykit/ racingfangere man kan ha på den.... Hadde vært rått med noe Gruppe B look på den :DGruppe 4 var det kanskje Har kjøpt den, men desverre så er det kun forza fanger foran og forza vinge som man får av styling til den :( , men enig i at den kunne blitt grom i gruppe 4 styling Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Noen testet noen biler som går veldig bra\mye kw ? 93 modellen av mustangen og skyline\datsun går iallefall no jævli. Mustangen får 670kw og rundt 1100kg og datsun blir under 1100kg og over 700kw+over 1000nm... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Var det sånn att vi skulle lage en serie alla wtcc som var maks A600? Alle er da klar over att bilene vil ha en del bedre ytelse enn Forza 2 A850 klasse.. Eksempel Forza 2: En ford focus GT A850 klasse med fullt oppgradert dekk, understell, vekt reduksjon etc på +/- 350hk. Eksempel Forza 3: Alt oppgradert av dekk, understell etc etc. Nå har den 427Hk. Så det er snart 100Hk mer. Så vet ikke om dette vil være med på å gjøre noen biler mere overlegene enn før. Kan nå bruke E36 M3 på 410hk med alt oppgradert i A600.. Bare spørr dere som har kanskje testet litt flere biler om dette kan være noe problem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Kanskje en høy B klasse hadde vært bra nok? Kjipt å ha FOR hissige biler, morsommere med kniving i lavere klasse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Jeg bare spør da. For tror tifosi har ett poeng med att rundetidene på biler med samme oppsett som i forza 2 vil være treigere på rundet tid. Må vel forskes litt på tenker jeg, ta og velge noe baner å få sjekke hva folk greier av rundetider med A600 biler da. Og etter regler for dekk, understell etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 (endret) Jeg bare spør da. For tror tifosi har ett poeng med att rundetidene på biler med samme oppsett som i forza 2 vil være treigere på rundet tid. Må vel forskes litt på tenker jeg, ta og velge noe baner å få sjekke hva folk greier av rundetider med A600 biler da. Og etter regler for dekk, understell etc.. Jeg la også merke til at det ble mye effekt i Focusen, såpass mye at jeg sleit med at den understyrte og gikk rett fram stort sett uansett hva jeg gjorde med setupet. Sciroccoen ble helt på trynet, der fikk jeg ikke noe downforce bak, slik at den bare snurret jeg med til tross for at det er framhjulstrekk. Lurer på om B500 kan være en fin klasse. Går selvsagt an å sette begrensing på effekt ogås da men... For eks. 290 - 300 KW. Vi får teste litt og se. Hvis vi skal kjøre på noen av "Mikke Mus" banene (dvs. Fujimi Kaido og Rally di Positano) er det håpløst å kjøre med biler i de raskeste klassene. Er mer i kontakt med hverandre og omgivelsene enn det er racing. Det med rundetidene tror jeg nok kommer en del av den forbedrede fysikken også, bilene sitter ikke like godt på asfalten som i Forza 2. På Silverstone ligger jeg på rundt 1.59.0xx, og på Road Atlanta har jeg vel så vidt sett 1.28 tallet. Dvs. ca. 5 sek over det som var en "vanlig" rundetid på Forza 2. På Ringen sliter jeg med å komme under 8 min. Mens jeg hadde en bestetid nedpå 7.40 tallet et sted på Forza 2. Har prøvd litt forskjellige biler, Civic Type R, Acura RSX og BMW 135, kjører ca. de rundetidene som jeg har nevnt over. Puh... denne tråden ble lang... Endret November 1, 2009 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Hva sier folket til en liten drifingrunde nå? :) Add gamertag Han6y isåfall. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Hva sier folket til en liten drifingrunde nå? :) Add gamertag Han6y isåfall. Får opp at GT'en din ikke eksisterer.. Edit: Kan Han5y være rett? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 Han5y er korrekt, ja. Du adda meg nettopp :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg