-€mil- Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Fyttikatta, kjøpte et pent brukt Logitech ratt av en kompis i stad. Aldri har det vært vanskligere å spille forza, røsker og drar hele tida. Motstand så det holder til tider for å si det mildt:cab Synes spillet virkelig ble en utfordring, I like it :partyon: Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Noen som er med på drifting nå? Add Hansien. Jeg og Momo er i full gang! =) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tendenz Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 hvordan kommer man i driftmod på fm? må man komme til et spesielt lvl elns? har 0peiling. fikk FM3 i ste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 hvordan kommer man i driftmod på fm?må man komme til et spesielt lvl elns? har 0peiling. fikk FM3 i ste. Tryker til venstre på piltasten for å få opp "driftemode" i hvilke som helst kjøremodus, er i realiteten kun en skrense/drifte poengteller. Er opp til deg å mestre driftinga. Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tendenz Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Tryker til venstre på piltasten for å få opp "driftemode" i hvilke som helst kjøremodus, er i realiteten kun en skrense/drifte poengteller. Er opp til deg å mestre driftinga. okei. takk for svart da vertfall :D ska finne ut, menneh. får man fujimi kaido (eller ka det heter) utover i spillet, eller må man instalere cd2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard b Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 er med å kjøre jeg ,men har nesten ikke noe biler da he he.legg meg til vegard bjer:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Noen her som har noen gode tips til ei fin intektskilde? Sånn utenom å sitte å kjøre alle løpa.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Sett opp private race med 7 CPU biler, 3 runder på Ringen eller 5 på Le Mans = ca. 60k cr. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Sett opp private race med 7 CPU biler, 3 runder på Ringen eller 5 på Le Mans = ca. 60k cr. Men så ensformig og kjedelig! Desuten er ikke jeg noe flink på å kjøre grip heller! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Men så ensformig og kjedelig!Desuten er ikke jeg noe flink på å kjøre grip heller! Går jo an å hire driver på endurance løpene også, tar ca. 1 time. Får bare halve premiesummen, men med bonus er det likevel ca. 100k hver gang. Da kan du gjøre andre ting, mens boxen durer og går. For kjedelig til at jeg gidder, men "easy money". Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 er man flink til å lage vinyler eller oppsett på biler så kan man selge de på storefront, men det er vel lettere sagt enn gjort? (å få solgt dem) kan jo være greit å reklamere litt for dem på forza siden for å få igang salget? kan jo tjene opptil 50k pr. stk nå, evt. selge biler på A.H. Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 er man flink til å lage vinyler eller oppsett på biler så kan man selge de på storefront, men det er vel lettere sagt enn gjort? (å få solgt dem) kan jo være greit å reklamere litt for dem på forza siden for å få igang salget? kan jo tjene opptil 50k pr. stk nå, evt. selge biler på A.H. Driver å prøver å selge dritetune på harde livet, men er bare 4 stk som har kjøpt! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Kan bli med å drifte? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Er ny i spillet. Også har jeg fått kjøpt meg en Silvia s15 og tunet den etter et oppsett jeg fant på nettet til en Silvia s14. Vet ikke om det har så mye og si. Men har ikke nubb sjangs til å holde driften i svingene som jeg ser alle andre klarer! Jeg må liksom ut brekke opp til flere ganger i løp av en sving for å i det hele tatt få noe poeng ut av det. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hvilke baner er best å trene drifting på? Nettopp kjøpt spillet<3 Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg