Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Synes Forza har satsa litt for mye på japse.. I 1'ern var 70% av dem japanere, og 20% amerikanere, og resten europeiske. Og av europeerne, var halvparten racingrigga. Ikke en eneste BMW, og bare et par kjipe volkswagen. Hvor var Volvo 240 Turbo, Ford Sierra Cosworth eller BMW M3? Bedra seg endel i 2'ern da, men det er enda LANG vei igjen på det området. I stedet for å lage to Toyota MR2/MRS, Civic hatch/sedan, acura/honda nsx, osv, kunne man heller brukt tid på å utvilke noen europeere til! For håpe det forbedrer seg i en eventuell 3'er.

Ellers håper jeg for mer variert værforhold(inkl. is og snø), mer stylingutvalg, drag/drift/rally?-muligheter, større utvalg av motorbytting..

Så får vi vel bare håpe at vi ikke gleder oss til noe som ikke kommer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Turn10 skal ha ekte biler er deres hender og føtter bundet av kontrakter med bilfabrikantene.

Du vil aldri kunne se en Toyota motor i en Nissan bil f.eks.. det vil fabrikantene bare ALDRI godta.

Men jeg kan ikke skjønne annet enn at det blir like mye eller fler biler neste gang. Og de fleste community's er jo enige i at de vil ha mer europeisk. Og Turn10 hører faktisk på fansa sine :pray

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg håper forza 3 i bunn og grunn har å by på om det lanseres så tidlig er:

-Flere baner

-Flere ekte og falske baner

-Point to point

-Flere biler

-Helst biler av eldre type fra alle produsenter

-Gjerne pickuper, vans osv. Bare for å få en (artig?) variasjon!

-Mer styling til enda flere biler

-Muliget til å kunne justere stylingen selv(?)

-Større sortemang av felger

-Velge bredde og størrelse på felg og dekk uavhengig av for eller bakaksel

-Flere tuningoptions

-Mer detaljert som i å justere turbotrykk og sånt for den mer vidrekomende(Også for å tjene noen ekstra HK)

-Mulighet for å rase motoren PGA ekstrem overladning, dårlig vedlikehold o.l

-Som nevnt over her: Vedlikehold

Jeg er VELDIG i mot at dem legger inn Drifting, drag og sånt som egne løp da jeg syns det var mer gøy å få dette vurdert av andre personer(drifting!) og mer gøy å kjøre drag på ringen eller TTI;Copperhead!

Men jeg savnet dog startlyset! sååehh, den siste er jeg litt usikker på alikevell.

Men alt i alt håper jeg forza 3 kanskje kunne ventet halvt år til. (I det minste!)

For husk alle sammen, En god vin lages ikke over natta!

siterer meg selv i fra tråden om FM3 hos gamer

Jeg er faktisk litt i mot den antatte utgivelsesdatoen.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nye ubekreftede tegn på at spillet er i emning dukker opp fortløpende:

http://www.videogameszone.de/aid,684437/Forza-Motorsport-3-auf-der-E3-2009-Release-im-September/News/?page=2

* Audi skal ha røpet at deres modeller "vil være i Forza Motorsport 3"

* På amazon.com har en guide til spillet dukket opp. Guiden har release i september i år(!)

Mange venter at spillet vil annonseres med en spillbar demo på E3 i år.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

E3 messen starter i dag. Og Oxcgn.com som hevder å være den største og første på Forza3 nyheter har blitt invitert av Microsoft for release/info på xbox spill. Ganske sikker på at de vil nevne noe rundt Forza3 så følg med her!

http://oxcgn.com/2007/10/20/forza-motorsport-3-on-its-way-2009/

00' Golf IV V6 4Motion

03' Honda Hornet 900

X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4

X 91' Ford Sierra 2,9i GLS

X 83' VW Polo 1,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E3 messen starter i dag. Og Oxcgn.com som hevder å være den største og første på Forza3 nyheter har blitt invitert av Microsoft for release/info på xbox spill. Ganske sikker på at de vil nevne noe rundt Forza3 så følg med her!

http://oxcgn.com/2007/10/20/forza-motorsport-3-on-its-way-2009/

Dem har kansje mer info, men ikke med video ;)

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-forza/50000

Bare husk dette er ikke gameplay, så ikke vær skeptisk på "driftinga" dere ser i filmen :)

Endret av Roar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Mye bedre grafikk, cockpit view og fortsatt 60FPS! :D Det tvilte jeg sterkt på at de kom til å greie, men det gjør de visst. Håper Xboxen min tåler det uten å brenne opp...hehe.

Men dette spillet kan umulig få plass på 1 stakkars DVD-skive?

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introducing the Limited Edition Forza Motorsport 3 Audi R8 and S4!

Gratis biler nok en gang! :) legg igjen en kommentar og få 2 gratis biler, venter nå på mine 2 skal komme.

http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2009/06/01/introducing-the-limited-edition-forza-motorsport-3-audi-r8-and-s4.aspx?CommentPosted=true#commentmessage

Lenke til kommentar
Del på andre sider