Ezpen Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Hehe, ser den, men kan være gøy med litt mindre biler innimellom ;) Forresten, kanskje vi skulle starte en R klasse? Eller blir de litt raske kanskje? 70/80 og supercar serien har jo blitt en kjempe suksè =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 R Klasse er ikke så morro fordi der er bilene litt for kjappe og det er færre og mindre interessante biler. Dyrere er det og. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Pokker! Ingen her som av en eller annen merkelig grunn har et sånn skrapekort ekstra?! :p Jeg har nemlig prestert og skrape for hardt på mitt så flere tall er borte, og verken butikken eller microsoft har veldig lyst til å gi meg et nytt.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Står det ikke det samme på alle de skrapelodda ? Mener å huske det :wonder: Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Hva med å starte en egen drifting serie ? det har vi ikke vel? ikke som jeg vet ? :wonder: Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Har tenkt på det sjøl, litt drifting/morrokvelder. dette spillet har jo såppas potensiale online så det er jo synd å ikke bruke det fullt ut :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 er lett med på drifting serie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 I hvertfall hvis vi kunne få til det så hadde det vært fett ;) kan godt være med å ordne med serien men vil ha med en til hvis noen har lyst ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Noen som er med på å skli litt nu? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Er med jeg ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Ah, boxen kom hjem i går og da ble det endelig litt FM3 igjen. Første gang på nesten to måneder, og jaggu var det fortsatt like moro :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 finnes det noen bane som har en åpen Stor plass å herje på? Parkering ellerno:P Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Jepp, Benchmark A er en stor plass. Den lastes ned via det kortet du har inni coveret. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 litt utenfor topic men samma :p God Jul alle sammen ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Et lite spm. Fikk Forza i går,men samboeren min kjøpte samtidig et ordentlig headset så jeg kan sitte for meg selv,så hun slipper lyden..hehe MEN,kan jeg få koblet opp lyden fra selve spillet via controlleren? Eller MÅ det igjennom forsterker etc?bv Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg