Hoccy Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Du bør nok ha harddisk ja. Jeg trenger litt hjelp med en photoshoot, noen som kan de nærmeste dagene? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Du bør nok ha harddisk ja. Jeg trenger litt hjelp med en photoshoot, noen som kan de nærmeste dagene? Hva trenger du da? Jeg har ikke veldig mye penger eller biler men kanskje jeg kan hjelpe til! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Det vil klare seg med biler fra arcade-garasjen, så hvordan du ligger an ellers i spillet har ingenting å si :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Noen som har testet noen av de nye bilene enda? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 jeppsipepsi..di fleste var morro..har bare testet i orginal stand da..m6 blir kjøpt Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Den dere Saleen S5S eller hva den heter er konge å drifte med. Dønn standard :race Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Den dere Saleen S5S eller hva den heter er konge å drifte med.Dønn standard :race Fått intrykk av at de fleste bila er mer artige å sladde med når dem er helt standard kontra oppsatte! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Gjør ikke annet enn å hive på ca alt av upgrades og ratte ivei jeg. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stisse Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 noen her som har noe tips om åssen jeg kan lære og drifte bra? jeg klarer bare og legge bilen i sladd, men ikke noe mere. og gjerne tips til bil. har prøvd med: top secret supraen, Rx7 orginal, supra orginal. eneste jeg klarer og få en "sladd" som ikke ender i og gå rundt er bmw m3 e46 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 kan jo begynne med å spørre om du har slått av antispinn å antisladde systemet..husker noen som plagdes med å ikke få til men viste seg att det sto på Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stisse Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 ja har skrudd det av. alt jeg har igjen er abs`en, føler at det en grei og ha;) har også selvfølgelig manuel giring. noen tips om åssen turtallet ska være? og burte jeg gire? jeg pleier og komme inn med høyt turtall ( rett før jeg ska gire) og hvis det f. eks er en høyre sving, legger jeg meg litt langt til venstre, svinger "hard" ut mot høyre og bremser, litt før jeg egentlig burte svingt hvis jeg ikke skulle fått liggi breit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 jeg går for det meste inn me brekket på lavt turtall i 3 eller 4 giret(alt etter svingen) husk att mye motor er kjekt å ha da..å når du har inne brekket kan du ruse motoren opp på turtall.å når du slipper brekket får du da automatisk hjulspinn pga oppruset turtall så er det bare å gasse å svinge alt etter hvor lenge og bredt du vil ta svingen..men husk at det er ingen som drifter helt likt så du må bare prøve deg fram..håper den litt dårlie forklaringa hjelper deg..vanskelig å forklare egenlig Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Noen som aner om Turn10 har planer om å tillate bruk av clutch når man sitter å bruker halv manuell? Begynner å bli litt lei av å se sladda mine gå til H fordi jeg ikke kan frigjøre bakhjula! Også klarer jeg ikke å bruke helautomat når jeg kjøre med stikke.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Når helvete fryser over. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 (endret) Ønsker meg semi automat jeg.. Har vel ikke sett det siden colin mcrea arally 2 tror jeg.. Greit og kjøre med automat med mulighet til og giremår en føler behovet for det.. Endret Januar 15, 2010 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg