Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ELSKER testbanene! Eneste problemet er at jeg ikke klarer å nå toppfart med Veyron på speedbanen. -_- Ikke går det på rettstrekka på nordschleife heller... Får prøve å tjene haugevis med penger, kjøpe den og se om den kan trimmes :p

Topptrimma, som jeg tror min er, så klarer den 421 km/h på en bane. Husker ikke hva den heter eksakt men den er ihvertfall syyyykt lang rett frem :D

- 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen)

- 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt)

GT XBox Live: Ice2One

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som aner om Turn10 har planer om å tillate bruk av clutch når man sitter å bruker halv manuell?

Begynner å bli litt lei av å se sladda mine gå til H fordi jeg ikke kan frigjøre bakhjula!

Også klarer jeg ikke å bruke helautomat når jeg kjøre med stikke..

Har prøvd dette en gang på Honda Type-R'n, og det gikk til H. Er som å bråslippe clutchen når du kjører bil til vanlig. Blir ikke noe flyt dessverre. Det beste er å ha ratt og skikkelige gamer pedaler med clutch og hele pakka :) Jeg raste kassa på spillet etter noen hundre metere med pådrag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du testet den mest sannsynlig vis på old le mans, sykeste strekka ;)

Jah den er ihvertfall vill lang. Finnes to typer av den, den ene har to turns i mellom langstrekka, den andre er rett frem hele tia så og si bortsett fra en slak høyresving nesten på slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er fler enn meg som har lagt merke til at eksosanleggene sammenliknet med Forza 2 ikke gir mye forskjell uansett om du bytter fra Sport til Race eksos??? Eller er det bare meg, og en dårlig hørsel jeg ikke veit om? Eks på dette er da jeg bygde på Corrado'n i FM2, og den hadde std eksos, fikk den helt sinnsyk vill lyd da jeg fikk montert Race-eksos. Men har dessverre ikke merke no forskjell mellom org. og race-eksos på FM3 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og fler spm :P Hva er egentlig den ultimate, mest naturlige driftebilen? Den må ha mulighet for ettermontering av turbo. Vil ikke ha svar som Skyline, Evo eller S14 for disse er hardbarka driftebiler fra før. Nå snakker jeg om de enkle, billige bilene som kan bli tøffe når man gjør litt med de. Nissan Datsu'n ble ikke kjørbar med RB22 motoren i, så den er et dårlig alt. for en nybegynner som meg :P Legger til en annen ting og, hvorfor i H kan ikke FM3 la E30 få en ombygningsoppsett for turbo??? Syntes dette var litt irriterende :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider