IceValley Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Ikke si det til oss.. vi får ikke gjort no.Si fra til Turn10 :) Og jeg som er så dårlig til å "klage" public og greier... nei tenkte bare å lufte det her først da, for å se hvor mange som var enige, og kanskje en ville ta det opp seinere hvis det irriterer mange nok :P Siter - 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen) - 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt) GT XBox Live: Ice2One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Så til en annen ting, er det ikke mulig å få en DLC med noen endringer, f.eks kraftigere dump-lyd? :P Syntes ikke en bil som lader 2,6 bar høres noen særlig forskjell fra en som lader 0,7 bar... Skulle gått an å fintune turbotrykk via WG oxo :) evt hatt egen justering med 5-6 forskjellige lyder på dump :P Eksoslyden burde oxo vært rettet oppi, sånn som det var på FM2. Dette var bare noen tanker da :) Den der skal jeg si meg enig i ;) men syntes også at når man setter på eksos anlegg på bilene så har de forsatt orginal potta :P ser litt dumt ut bare :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 savner stikkflammer, men ettertenning holder for nå hehe har også tenkt litt på å ha en ny bildekonk... men vet ikke om det er mange nok her som tar bilder :) var 10 med sist så hadde jo håpet på flere neste gang ;) hehe er det noe som har noen ideer så er det bare å si ifra de som evt. har lyst til å "hjelpe til" kan sende en PM :) hadde tenkt til å ha bil premie denne gangen også (kanskje litt dyrere) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Jeg var jo en av vinnerne sist, så kan sikkert hjelpe litt hvis det er ønskelig. Hva har du i tankene? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hva med ødeleggelse som tema? Bilene skal være eller være på vei til å bli ødelagt, alt fra en liten skramme til total ødeleggelse, så lenge det synes tydelig på bildet at det har blitt/blir skade på bilen. Og varighet litt lenger enn 1 uke så kanskje flere blir med? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 svarer her istedenfor på PM :) Jeg var jo en av vinnerne sist, så kan sikkert hjelpe litt hvis det er ønskelig. Hva har du i tankene? tenkt vi kunne ha 3 biler som premie, en i 1 mill cr klassen og en i halv mill klassen og en rundt 250 000 cr, så hjelp med å finne hvilke hadde vært fint :) evt. om noen har en å donere bort :) og mulig jeg trenger hjelp til å ta litt bilder ;) Hva med ødeleggelse som tema?Bilene skal være eller være på vei til å bli ødelagt, alt fra en liten skramme til total ødeleggelse, så lenge det synes tydelig på bildet at det har blitt/blir skade på bilen. Og varighet litt lenger enn 1 uke så kanskje flere blir med? høres ut som et bra tema, men da vil jeg helst at det ikke ser ut som man har kjørt rett fram i en vegg... kanskje det kan komme en vri på dette temaet ;) ja det var kanskje litt liten tid konken varte så er enig med at 1 uke blir for kort :m'm: blir nok litt av det samme opplegget med påmelding og avstemming Man legger inn 3 bilder, hvor det øverste er det som blir brukt i avstemmingen, så vil alle som har meldt seg på gi 1 poeng til sine 3 favioritter. så vil de 3 med flest poeng får premie :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Tja... skal se gjennom litt ang. biler og om jeg evt. har noe som kan doneres bort. Tenker du på stock eller modifisert? Har MYE biler i S, og bruker langt fra alle. Porsche 911 GT3 (997) kan være et alternativ til en bil jeg kan donere bort... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Kan sikkert donere en bil eller tre, bare send pm med hvilke biler du hadde tenkt som premie, så blir det en ordning Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 hadde tenkt på stock biler, men en tunet biler er sikkert mer bedre? eneste er at bilen ikke må være låst på noe måte...? eneste bilene jeg ikke har tenkt på å ha med er disse 10-20 mill bilene :) hehe disse blir nok ikke aktuelle som premie før jeg har 100 mill i Cr :m'm: er bare å komme med forslag til hva dere har lyst på som premier :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceValley Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ikke si det til oss.. vi får ikke gjort no.Si fra til Turn10 :) Har gjort det nå... Ble litt lei =P Siter - 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen) - 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt) GT XBox Live: Ice2One Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 har de fleste her lastet ned DLC pakkene? tenkte å ta med en eller 2 som premie i fotokonken.... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Det skulle gå greit for meg :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Nürburgring GP! Nå er det offisielt, Nürburgring GP er DLC for Februar! http://forzamotorsport.net/en-us/officialnews/Nurburgring_grand_prix_circuit.aspx Det har også kommet weekly review, som er interessant å lese: http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/02/05/forza-motorsport-3-week-in-review-2-5.aspx Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ahh... nydelig. Kommer til å bli rimelig fast i 70/80 talls serien. Står ikke noe om den er føyd sammen med Nordschleife, men det håper jeg inderlig. Vil tro det er full GP og den kortere versjonen som brukes til DTM bl.a. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 er video ute også :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg