Hoccy Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Som Krepsen sa: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 dette han bli int. chespace T10 said:Remember, the March DLC is the Jalopnik car pack. Not the cars we recently voted on, but hot new cars picked by the editors at Jalopnik.com. In other words: You'll get new cars soon enough. tatt fra komentarene under dagens blog... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jepp, du ser jo hvordan den med gamle biler ble! Flere av de bilene ble jo med bare fordi nettstedet Jalopnik skapte blest og ga disse bilene ekstra sjangser. Så kan nok være vel så kontroversiell den Mars-pakken ja. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Det virker som gutta på jalopnik har god smak i biler, så den marsj pakka blir interessant :) Den nye banen vi får skal tas dyden på sidelengs på release day! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Flere som har problemer med å "ta ut" penger fra storefront? Sist fikk jeg tatt ut når jeg hadde 10000cr. Etter det har jeg ikke fått ut noe, har per nå 36000, må det være rundt beløp eller over en viss grense for at det skal være mulig å få det ut? Eller er det en bug? Får bare opp calculating credits, også skjer det ikke noe mer. Prøvde å se litt på forza forumet, men orket ikke å lete og lese gjennom alt som var av tråder og poster der. Er ikke rare greien jeg har lagt ut, men får da solgt litt. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 (endret) er noen ganger den er litt treg... har tatt opp til 4 forsøk å få hentet cr fra storefront, prøv å vent til den har fått fram turn10 picks først og prøv flere ganger :) btw så trenger jeg hjelp fra 2 stk til å ta et bilde ;) Endret Februar 6, 2010 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Lurer på hvor jeg kan finne "Hangar" banen hend på forza 3? Må jeg ha noe tilegs pakke eller noe for å få den banen? Takker for alle svar :) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Lurer på hvor jeg kan finne "Hangar" banen hend på forza 3? Må jeg ha noe tilegs pakke eller noe for å få den banen? Takker for alle svar :) det skal ligge et kort i coveret til spillet, mer info står på det kortet :) oftest ligger det bak den lille blekka som er der :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 det skal ligge et kort i coveret til spillet, mer info står på det kortet :) oftest ligger det bak den lille blekka som er der :) Fant det nå:) Pokker at jeg ikke har sett det før nå! HeHe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fm3geir Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 noen som blir med på litt sladding nå? opelgeir heter jeg så bare å legge meg til:) Siter fm3 drifter (opelgeir)kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Jeg er en elendig drifter, men kan vel kanskje bli med en liten runde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fm3geir Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 hvordan kan man lage eget design på forza. Siter fm3 drifter (opelgeir)kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Du går på paint -> apply decals. Der kan du lage designet du vil. Det er relativt enkelt, men er tidkrevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fm3geir Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Du går på paint -> apply decals. Der kan du lage designet du vil. Det er relativt enkelt, men er tidkrevende. ja veit men hvordan kan jeg legge inn mine egne bilder ? Siter fm3 drifter (opelgeir)kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Du kan ikke legge inn bilder på bilene, hvis det er det du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg