fm3geir Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 ja veit men hvordan kan jeg legge inn mine egne bilder ? jeg vil ha sånne rockstar merker og sånn lissom:) Siter fm3 drifter (opelgeir)kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Da kan du gå på storefront, og søke etter rockstar på vinyl groups. Når du har kjøpt det du vil ha, går du på apply decals og trykker på apply vinyl groups. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fm3geir Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 ah herlig takker:) Siter fm3 drifter (opelgeir)kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CountachV12 Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Klar for litt drifting? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fm3geir Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Klar for litt drifting? :) trur jeg ska legga meg gitt;) Siter fm3 drifter (opelgeir)kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hvordan får man tatt photoshots når man spiller online med resten av gutta? Eller går det kun på seson play og sånt? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Du må save replay og deretter se på den etterpå ;) Så kan du ta bilder ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Du må save replay og deretter se på den etterpå ;)Så kan du ta bilder ;) aha, men går det ann å save når man spiller online? kan ikke huske jeg har sett det stå det på slutten.. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 går ann etter du har kjøt i mål ;) så kan du velge mellom continue og save replay ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Ikke glem å laste ned pakke i dag! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Har gjort det... Grei bane, men bittelitt skuffet. Veldig dumpete, og det er feil versjon av Veedol sjikanen. De bruker den letteste og raskeste varianten av sjikanen. Den som vanligvis brukes i superbike o.l. Ikke den trange krappe sjikanen som brukes i Formel 1. Hvilke versjon som brukes i DTM og VLN skal jeg ikke være bastant på, men tror også de bruker den vanskeligste varianten av sjikanen. Men men... alt i alt en helt OK bane. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Skulle vel helst hatt så man kunne velge hvilken sjikane man skulle brukt? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Jepp... Har sett på litt bilder her og der, og det ser faktisk ut til at det er den trangeste og vanskeligste delen av sjikanen som brukes til de fleste bil-løp. Er jo en reell forbikjøringsmulighet også, når det er den varianten som brukes, nå kan alle bremse så seint at du må være så tøff på bremsene at du for blir for tøff og kjører av i stedet. Største ankepunktet for min del. Litt skuffet over at de ikke har føyd den sammen med nordsløyfa også da. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Har alle lastet ned Nürburging "GP"/Sportscar banen? De bruker den versjonen av sjikana som er med på Forza i Le Mans serien. Men men... Har store planer om å begynne på Nürburgring "GP" på søndag og avslutte på Nordsløyfa. Så da må de som skal være med laste den ned, eller så får vi snu på flisa og ta Nordsløyfa først og "GP" banen til slutt, slik at de som ikke har den får vært med på de andre løpene i hvertfall. Hvilke intrykk har dere av banen? Fryktelig dumpete, og etter min mening, feil sjikane... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ganske sloppy av Turn10 at dem ikke har klart å lage en kombinert utgave. Hvor man kjører hele nordsløyfa og GP banen. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg