Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Ja helt enig. Den bør i såfall komme som en gratis DLC, bør ikke være noe stort problem å "hekte" de sammen. Men er vidt forskjellig vær da, etter det jeg har lest, er vist det noe av problemet. Overskyet på nordsløyfa og klart på "GP" banen.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

For en unnskyldning! Det er jo ikke værre at det går fra overskyet til sol. Ikke et helt uvant syn på Nürburgring. Vær er noe de definitivt må gjøre til 4'ern. At folk ikke har krevd dette før er helt utrolig! Jeg vil ha kjøring på regn.. og også kveld / natt. Og at man også kan velge dekktype og antall liter man vil fylle i piten. (at f.eks slicks er griseglatt på regn, så om det begynner regne må man vurdere å kjøre inn å bytte til dekk med spor)

 

Men er sikkert interessant og kjøre Racing på GP banen da med tanke på humpete asfalt og sånn. Gjør jo at man må være litt mer forsiktig.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med litt tanker om en ny CUP... Der vi bruker team systemet.

Tenker litt på å bruke framhjulstrekkere i B500. Tysk, Italiensk, Japansk og Amerikansk.

 

Kjøre på virkelige baner der også, men maks 5 runder per løp på fulle baner og 8 på club variantene. Nordsløyfa og de lange variantene av Le Mans er utelukket.

 

Hvordan er interessen for dette? Tenker på å teste litt utover i uka. Bare å bli med.

 

Mulige biler: 2 x VW Scirocco, 2 x Fiat 500, 2 x Honda Civic Type R, 2 x Chevy Cobalt... (eksempelvis)

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med litt tanker om en ny CUP... Der vi bruker team systemet.

Tenker litt på å bruke framhjulstrekkere i B500. Tysk, Italiensk, Japansk og Amerikansk.

 

Kjøre på virkelige baner der også, men maks 5 runder per løp på fulle baner og 8 på club variantene. Nordsløyfa og de lange variantene av Le Mans er utelukket.

 

Hvordan er interessen for dette? Tenker på å teste litt utover i uka. Bare å bli med.

 

Mulige biler: 2 x VW Scirocco, 2 x Fiat 500, 2 x Honda Civic Type R, 2 x Chevy Cobalt... (eksempelvis)

 

 

Høres kult ut. Jeg har ønsket å race litt i de lavere klassene, S700 blir visst litt for heftig for meg når jeg kjører med dere. Hehe!

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede en brukbar Fiat 500 i den klassen.

 

Fiaten blir nok litt liten og "veik". Ble rimelig frakjørt når jeg prøvde den i går. Men 2 biler som er rimelig spikret for denne cupen er 07 Honda Civic Type R og VW Scirocco.

Desverre så er det ingen italienske biler som er noen gode alternativer ser det ut til, men jeg og Pininfarina er i gang med testing så vi kommer tilbake med det endelige valget etter hvert. Så langt har vi testet Scirooco og Civic, som nevnt... Citroen C4, Chevy Cobalt, Volvo C30 (ble faktisk overlegen) og Golf GTI MK VI...

 

Ingenting er avgjort så langt, kommer tilbake med endelig valg av biler etter hvert.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår