RBrambo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ja helt enig. Den bør i såfall komme som en gratis DLC, bør ikke være noe stort problem å "hekte" de sammen. Men er vidt forskjellig vær da, etter det jeg har lest, er vist det noe av problemet. Overskyet på nordsløyfa og klart på "GP" banen. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 For en unnskyldning! Det er jo ikke værre at det går fra overskyet til sol. Ikke et helt uvant syn på Nürburgring. Vær er noe de definitivt må gjøre til 4'ern. At folk ikke har krevd dette før er helt utrolig! Jeg vil ha kjøring på regn.. og også kveld / natt. Og at man også kan velge dekktype og antall liter man vil fylle i piten. (at f.eks slicks er griseglatt på regn, så om det begynner regne må man vurdere å kjøre inn å bytte til dekk med spor) Men er sikkert interessant og kjøre Racing på GP banen da med tanke på humpete asfalt og sånn. Gjør jo at man må være litt mer forsiktig. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Kunne ikke vært mer enig... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Kunne ikke vært mer enig... enig! Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Noen som er med på litt Grip Racing nå? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 (endret) Går med litt tanker om en ny CUP... Der vi bruker team systemet. Tenker litt på å bruke framhjulstrekkere i B500. Tysk, Italiensk, Japansk og Amerikansk. Kjøre på virkelige baner der også, men maks 5 runder per løp på fulle baner og 8 på club variantene. Nordsløyfa og de lange variantene av Le Mans er utelukket. Hvordan er interessen for dette? Tenker på å teste litt utover i uka. Bare å bli med. Mulige biler: 2 x VW Scirocco, 2 x Fiat 500, 2 x Honda Civic Type R, 2 x Chevy Cobalt... (eksempelvis) Endret Februar 15, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Jeg kan bli med og prøve dette :) Er det noen som tar bilder fra løpene i går eller? :) Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Har flere biler stående i den klassen så det skulle ikke være noe problem å joine der ;) må bare få tid til å spille... Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 sikert med på den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Går med litt tanker om en ny CUP... Der vi bruker team systemet.Tenker litt på å bruke framhjulstrekkere i B500. Tysk, Italiensk, Japansk og Amerikansk. Kjøre på virkelige baner der også, men maks 5 runder per løp på fulle baner og 8 på club variantene. Nordsløyfa og de lange variantene av Le Mans er utelukket. Hvordan er interessen for dette? Tenker på å teste litt utover i uka. Bare å bli med. Mulige biler: 2 x VW Scirocco, 2 x Fiat 500, 2 x Honda Civic Type R, 2 x Chevy Cobalt... (eksempelvis) Høres kult ut. Jeg har ønsket å race litt i de lavere klassene, S700 blir visst litt for heftig for meg når jeg kjører med dere. Hehe! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Funker Ford Focus bilene i denne serien? ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Noen som har oversikt over alle bilene som er å få med 4x4 i spillet? Både org og med konvertering.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Jeg har allerede en brukbar Fiat 500 i den klassen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Jeg har allerede en brukbar Fiat 500 i den klassen. Fiaten blir nok litt liten og "veik". Ble rimelig frakjørt når jeg prøvde den i går. Men 2 biler som er rimelig spikret for denne cupen er 07 Honda Civic Type R og VW Scirocco. Desverre så er det ingen italienske biler som er noen gode alternativer ser det ut til, men jeg og Pininfarina er i gang med testing så vi kommer tilbake med det endelige valget etter hvert. Så langt har vi testet Scirooco og Civic, som nevnt... Citroen C4, Chevy Cobalt, Volvo C30 (ble faktisk overlegen) og Golf GTI MK VI... Ingenting er avgjort så langt, kommer tilbake med endelig valg av biler etter hvert. Endret Februar 16, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 jeg er vw mann og joiner evt team rocco:) ja scirocco:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg