Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet

Mikal B

Anbefalte innlegg

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg er vw mann og joiner evt team rocco:) ja scirocco:)

Nice... da ser det ut til at 1 team er så godt som i boks.

Tror nok det andre blir et Honda Team...

Men vi må fortsatt finne 2 biler til som er jevne med de nevnte bilene. Evt, vi finner flere slik at det blir litt bytting av biler og team også. Slik at det ikke blir de samme folkene og de samme bilene hver gang.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..liten sjans for att noe mere en 8stk er intresert i å joine noe mye tror jeg..vem andre i rocco?

regler?

mine meninger om regel er att forzakit ikke er tillat pga bilene er jo trege..og små baner trengs ikke noe mye forzakit på.

team burde jo ha samme design?

jeg kan være med å teste etter kl 16,30 idag

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd er oppe.

Blir desverre ikke tid til testing i dag. Seinvakt, men er jo bare å teste for det.

Test da primært mot Honda Civic Type R og Scirocco. Siden de bilene er så godt som spikret. Gi gjerne beskjed om hvilke biler som kan være aktuelle.

Edit: Den andre Scirocco føreren blir nok meg, og lik design, men med individuelle startnummer.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ei pakke jeg ser veldig fram til men... Bimmern ser bra ut den. Verdens første serieproduserte bil med turbo. Ikke lett å se om det står 2002 turbo speilvendt på frontspoileren, noe BMW visstnok fikk beskjed om å kutte ut fordi folk ble for opptatt med å se i baksepeilet når de hadde en 2002 turbo bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider