da9el Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 noen some er med å legger en slang eller 2 i ettermidag? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 jeg er vw mann og joiner evt team rocco:) ja scirocco:) Nice... da ser det ut til at 1 team er så godt som i boks. Tror nok det andre blir et Honda Team... Men vi må fortsatt finne 2 biler til som er jevne med de nevnte bilene. Evt, vi finner flere slik at det blir litt bytting av biler og team også. Slik at det ikke blir de samme folkene og de samme bilene hver gang. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 jepp..liten sjans for att noe mere en 8stk er intresert i å joine noe mye tror jeg..vem andre i rocco? regler? mine meninger om regel er att forzakit ikke er tillat pga bilene er jo trege..og små baner trengs ikke noe mye forzakit på. team burde jo ha samme design? jeg kan være med å teste etter kl 16,30 idag Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 lag en egen tråd om serien da? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Tråd er oppe. Blir desverre ikke tid til testing i dag. Seinvakt, men er jo bare å teste for det. Test da primært mot Honda Civic Type R og Scirocco. Siden de bilene er så godt som spikret. Gi gjerne beskjed om hvilke biler som kan være aktuelle. Edit: Den andre Scirocco føreren blir nok meg, og lik design, men med individuelle startnummer. Endret Februar 16, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Jeg er med på mannge sladder idag vettu :D Kjør på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Hvilke biler får man til å lade mest? Åssen gjøre så man får pottesmell osv? :D Noen som vet når det kommer nye biler? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte2k Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 kortid kommer neste bilpakke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 9. Mars. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 åssen biler er med i den pakka? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Vet ikke annet enn at det er 2009/2010-modeller valgt av nettstedet jalopnik. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Bilder fra Turn10 Studios. http://jalopnik.com/5476903/inside-forza-motorsport-part-i-where-the-magic-happens Sjekk ut bildene av BMW 2002 Turboen! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Ikke ei pakke jeg ser veldig fram til men... Bimmern ser bra ut den. Verdens første serieproduserte bil med turbo. Ikke lett å se om det står 2002 turbo speilvendt på frontspoileren, noe BMW visstnok fikk beskjed om å kutte ut fordi folk ble for opptatt med å se i baksepeilet når de hadde en 2002 turbo bak seg. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Gamle europeiske klassikere! Blir vel ikke særlig bedre enn det. Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste til at 242 og Cossier kommer høyt på skrense scoreboarda :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Tyder på at de jobber ganske så effektivt da, siden de har bilen nokså ferdig alt nå! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg