RBrambo Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Gamle europeiske klassikere! Blir vel ikke særlig bedre enn det.Jeg skal hvertfall gjøre mitt beste til at 242 og Cossier kommer høyt på skrense scoreboarda :D Smaken er som baken... Får ikke blitt stort verre mener nå jeg. Ingen biler som appelerer veldig. Er 4 - 5 som er greie, men ingen biler jeg jubler for. Kunne tenkt meg flere klassiske racere fra 50 og 60 tallet. Få inn en par bobler i Forza ftw... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Boble hadde vært tøft, putta inni Porsche motor osv :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Boble hadde vært tøft, putta inni Porsche motor osv :D Ikke sant... Heller det enn en svensk legokloss... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Nei, det vil jeg ikke si, begge de to er like usaklige å ha i ett bilspill. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Syns det er bra med litt "normale" og oppnåelige biler i et bilspill jeg. Blir iallefall utrolig bra med Cossier! Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Hvilke biler får man til å lade mest? Åssen gjøre så man får pottesmell osv? :D Noen som vet når det kommer nye biler? handler det heftigste av tuning deler så lader de som regel mer. Smell kommer når du har racing eksos Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Lekket liste over kommende biler Bare rykter eller er det faktisk noe i det? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Det KAN være noe i det, men jeg må si at det var flere biler der som jeg ser på som litt unødvendige. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Ny artikkel om hvordan de lager lyden i Forza: http://jalopnik.com/5478591/inside-forza-motorsport-part-ii-making-the-cars-sound-awesome Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Synte det er for mange uoppnåelige biler, som f. eks. lamboer og ferrari osv. hadde hvert veldig morsomt om for eksempel silvia s12, opel ascona b, volvo 740 og 240, sierra, scorpio, bmw e28 og e34 og mange andre biler var med, syntes ikke det er moro med bare superbiler. Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 (endret) Uoppnåelige i det virkelige liv ja... Er jo derfor vi har Forza, så vi kan leve ut drømmene våre der. Det jeg savner er biler som Porsche 917, sannsyligvis noe av det villeste som noen gang er bygd på fire hjul. Ferrari 250 GT California, ja takk, Porsche 550 Spyder, legende, men like mye husket for ei ikke helt ukjent ulykke med fatalt utfall for James Dean. Biler som Volvo 240, ehh... som Hoccy sier, en usaklig bil å ha med i Forza. Etterlyser nødvendigvis ikke flere superbiler, men flere gamle klassiske racere. Biler fra 50 og 60 tallet og evt. første halvdel av 70 tallet. Nødvendigvis ikke Porsche og Ferrari, men Jaguar, Aston Martin og Lola. Med flere... Føler likevel at behovet for baner er større enn behovet for flere biler. Selv om vi fikk en bane nå i den siste pakka. Endret Februar 25, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Det som er så fint med Forza er at det er noe for alle. Man kan selvsagt ikke ha med alle bilene som alle ønsker seg, men siden Turn10 satser såppas og pøser på med DLC så er det større og større sjangs for at du får et av ønskene dine oppfylt. Så er enig med begge to, man trenger variasjon og forskjellige biler. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Har ikke noe i mot nye biler, de er fine de. Men syntes de har satset litt for mye på nye biler. (min mening) Kunne tenkt meg flere biler som faktisk er bane biler. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 (endret) de sendte ut 3 biler nå? http://forzamotorsport.net/en-us/VIP_Gift_Battle.aspx Endret Februar 26, 2010 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Ja, en Holden racerbil,jalopenik Mustang og den Ferrarien på voten der. Tidligere denne uka så ga de vel ut BMW M5 med Forza/Nurburingen GP dekor. Jeg fikk en i hvertfall. Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg